• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 09:47:31 följande:
    *Gör genast en notering om att ta med alla tänkbara mätapparater till FL-träffen hemma hos Isnogood*
    AhA....! (ja..jag gjorde stor bokstav med flit...)

-Jag FÖRSTOD det.....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 09:45:51 följande:
    Global warming orsakar snart en omvänd effekt som leder till att det kommer bli is på hela jorden (Såg en dokumentärfilm om det på TV för ett tag sedan), även helvetet Den som väntar...
    "samlar ved för o hålla igång eldarna i helvetet"

-Efetsom jag har som mål att spendera min "efter livet"-tid där nere i värmen....
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:28:21 följande:
    Oj, jag såg i statistiken som presenterades att jag snart är ifatt Isnogood i antal inlägg. Hur känns det? Jag kom ju in först efter några veckor.Grattis till pladderkärringen Velour! Kul att du håller monolog på nätterna med mig som sidekick.
    04:28

Organslitage säger jag dig, ORGANSLITAGE
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-23 09:42:25 följande:
    Ööööh, är det någon som inte fattar mitt nick?

Sedan så har jag ett ganska starkt minne av att det inte var så länge sedan som vi faktiskt pratade om alla våra nick......
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-23 09:52:05 följande:
    "samlar ved för o hålla igång eldarna i helvetet"-Efetsom jag har som mål att spendera min "efter livet"-tid där nere i värmen....
    Men då får ju jag ingen flickvän.... Det är lite taskigt av dig tycker jag. Tänk på mig då! Jag kommer sitta själv uppe i himlen...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 09:52:49 följande:
    04:28 Organslitage säger jag dig, ORGANSLITAGE
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT
    Andas IN
    Andas UT

Så...
    -Känns det bättre nu..?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 09:54:24 följande:
    Men då får ju jag ingen flickvän.... Det är lite taskigt av dig tycker jag. Tänk på mig då! Jag kommer sitta själv uppe i himlen...
    Meh..!

Det är KALLT där uppe....juh....

-Så du menar att jag ska sitta o frysa ihjäl efter att jag dött bara för att DU ska få en flickvän...?!?

Äh...va faan..kliv ner från ditt puffiga fluffiga moln o kom ner i värmen i stället...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-23 09:55:24 följande:
    Andas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTAndas IN Andas UTAndas INAndas UTSå...-Känns det bättre nu..?
    Phu, blev lite vimmelkantig där. Tack, det känns bättre

*Lägga sig halv fem på natten, inte bra inte bra inte bra, man ska sova på natten man ska sova på natten säger jag. Mhhaaajjjj precioussssssssss*
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 09:59:37 följande:
    Phu, blev lite vimmelkantig där. Tack, det känns bättre *Lägga sig halv fem på natten, inte bra inte bra inte bra, man ska sova på natten man ska sova på natten säger jag. Mhhaaajjjj precioussssssssss*
    Ok...nu skrämmer du mig.....är han din..:

Mhhaaajjjj precioussssssssss*

Stackarn...undrar om han vet om hur du känner för honom..?

Eh...jomen..det kommer han ju upptäcka när han läser inlägget förstås.....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-23 09:57:51 följande:
    Meh..!Det är KALLT där uppe....juh.... -Så du menar att jag ska sitta o frysa ihjäl efter att jag dött bara för att DU ska få en flickvän...?!? Äh...va faan..kliv ner från ditt puffiga fluffiga moln o kom ner i värmen i stället...
    Där uppe är det varmt och mysigt, det finns en prickig kamel och några får också (sett på tv).

Svar på tråden Tråddödare igen....