• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Den sista frågan jag ställde till dig, sökte jag upp svaret på...Ha överseende

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 23:59:34 följande:
    Fast jag har ingen sovsäck Min lillasyster slarvade bort den för några år sedan.
    Har du en lillasyster? Och det säger du först nu?

Hur som helst så kan vi sova båda i min sovsäck, fast det blir ju trångt om din syster ska med också.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-22 23:26:44 följande:
    Nu fick jag bilder i huvudet...Vi kan ju tälta annars
    Okej, Sedek tältar!
  • Scratchy
    Silverfisken skrev 2009-11-23 00:26:34 följande:
    Kikar in och säger godnatt till lilla tråden :)
    God natt!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-22 22:37:21 följande:
    Sedan i somras...Jag kan räkna ut ett beta average på allas antal inlägg över tid och räkna ut en standard deviation och få fram hur många inlägg vi alla kommer att ha till jul. Vad vinner jag om jag räknar rätt? Har pluggat i helgen, det sitter i så att säga.
    Oj... min estimering tyder på att om din attityd är konstant kommer du att få en flickvän ungefär samtidigt som helvetet fryser.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-22 22:25:22 följande:
    När jag opererade käken i våras så var allas reaktion: - Pratat för mycket eller?Så nu brukar jag säga att jag lider av glappkäft
    Nämen vilka elaka kompisar. Sånt skulle jag aldrig säga.

*kammar snebena och försöker se snäll ut*
  • Scratchy

Nu ska jag (förmodligen till Sedeks glädje) gå och lägga mig. Jag menar att Sedek möjligtvis blir glad för att jag räddar mina organ (förhoppningsvis är han opåverkad i övrigt av mitt sänggående).

Hade varit bra att lägga sig ännu tidigare, men jag var lite upptagen med en äkta diamant irl. Sluta gråta Velour, det hade ändå inte funkat mellan oss!

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-23 00:12:39 följande:
    Annars så är ett hett tips att "boka" dotterns säng...den e åtminstone 120 bred (o 200 lång förstås...)
    Jag vill ha längre, minst 210. Men bredden är bra om både Velour, hennes syster och jag ska få plats. Tre personer ovanpå varandra är för mycket. Jag vet. Fråga mig inte varför.
  • Scratchy

Antar att ni andra sover och snart ska stiga upp, men jag har ett ämne jag velat fråga om länge.

Hur valde ni era nick? Varför heter ni som ni heter på fl?

Jag kallas för Itchy irl, men det var upptaget så jag tog Scratchy istället. Det tog en himla tid att vänja sig.

Så, ni andra?

Svar på tråden Tråddödare igen....