• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Nämen vilka elaka kompisar. Sånt skulle jag aldrig säga.*kammar snebena och försöker se snäll ut*
    Nej, jag vet att du är en duktig ponke! *nyper i kinderna och gullar*
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:26:32 följande:
    Antar att ni andra sover och snart ska stiga upp, men jag har ett ämne jag velat fråga om länge.Hur valde ni era nick? Varför heter ni som ni heter på fl?Jag kallas för Itchy irl, men det var upptaget så jag tog Scratchy istället. Det tog en himla tid att vänja sig.Så, ni andra?
    Ööööh, är det någon som inte fattar mitt nick?
  • Isnogood

Måndag morgon...sista måndagsmorgonen på denna semesterperiod...

-Ah..men i dag ska det bakas pepparkakor
    Älgar, kaniner, hjärtan, o hästar....

Sedan så blir det.....alla andra vardagsbestyr.....

• Isnogood

Den som behärskar ögonblicket, han behärskar livet.

Källa: Wolfram von Eschenbach

Aha....

-Snacka om kort liv.....

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-23 09:43:04 följande:
    Måndag morgon...sista måndagsmorgonen på denna semesterperiod...-Ah..men i dag ska det bakas pepparkakor Älgar, kaniner, hjärtan, o hästar....Sedan så blir det.....alla andra vardagsbestyr.....
    Låter härligt, ha en riktigt bra måndag!!!
    Själv sitter jag och mår lite halvdåligt på kontoret... :-/
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:16:38 följande:
    Oj... min estimering tyder på att om din attityd är konstant kommer du att få en flickvän ungefär samtidigt som helvetet fryser.
    Global warming orsakar snart en omvänd effekt som leder till att det kommer bli is på hela jorden (Såg en dokumentärfilm om det på TV för ett tag sedan), även helvetet Den som väntar...
  • Isnogood

Fritids ringde o frågade vart min son var......

Det var tydligen bara skolan som var stängd...fritids hade öppet...

(tack förbannade djävla pappskalle till x-man för att du kunde kosta på dig att informera om vad det stod på det stora plakatet på ytterdörren i skolan om detta.. men vad då..kanske du missade den...den satt ju trots allt bara uppe hela förra veckan på dörren som du gick in och ut igenom minst 10 (tio) gånger... )

Suck suckar mer och suckar mest....

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-23 09:36:44 följande:
    Åh..han skulle nog gärna koppla på dig lite mätinstrument under sömnperioden om han fick chansen.....
    *Gör genast en notering om att ta med alla tänkbara mätapparater till FL-träffen hemma hos Isnogood*

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-23 09:42:25 följande:
    Ööööh, är det någon som inte fattar mitt nick?
    Jo jag

Madicken hjärtar Abbe, fast du valde nog fel bokstav i början
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-23 09:44:16 följande:
    Låter härligt, ha en riktigt bra måndag!!!Själv sitter jag och mår lite halvdåligt på kontoret... :-/
    Aj..inte kul....

"ger order om att du ska krya på dig"

-Försöka går ju i alla fall...men jag räknar inte så hårt på att det lyckas... inte alla på jobbet som går med på att göra det jag säger till om...fast.. dom släpar jag ju in på kontoret så får dom sitta på samtal med chefen o få svart på vitt att dom SKA lysna på mig o göra det jag säger....
Svar på tråden Tråddödare igen....