• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-23 10:03:11 följande:
    Ok...nu skrämmer du mig.....är han din..:Mhhaaajjjj precioussssssssss* Stackarn...undrar om han vet om hur du känner för honom..? Eh...jomen..det kommer han ju upptäcka när han läser inlägget förstås.....
    My precious sleep. Min högt värderade sömn. INTE Scratchy. Men jag månar om alla på hela jorden att de ska sova bättre, oavsett om de heter Scratchy, Itchy eller något annat.

Mvh
    Den omtänksamma sömndoktorn
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 10:06:43 följande:
    My precious sleep. Min högt värderade sömn. INTE Scratchy. Men jag månar om alla på hela jorden att de ska sova bättre, oavsett om de heter Scratchy, Itchy eller något annat.MvhDen omtänksamma sömndoktorn
    Aha...allas våran John Blund alltså.....

"funderar på hur mycket sand jag kommer få sopa ut efter att Sedek varit här o kastat "sömnstoft" över alla oss andra"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-23 10:09:48 följande:
    Aha...allas våran John Blund alltså....."funderar på hur mycket sand jag kommer få sopa ut efter att Sedek varit här o kastat "sömnstoft" över alla oss andra"
    Går lika bra med "rökelse", blir mindre att städa och dessutom såg jag att du aldrig provat i en annan tråd
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-23 10:09:48 följande:
    Aha...allas våran John Blund alltså....."funderar på hur mycket sand jag kommer få sopa ut efter att Sedek varit här o kastat "sömnstoft" över alla oss andra"
    Funderar på att byta mitt nick!
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 10:11:10 följande:
    Går lika bra med "rökelse", blir mindre att städa och dessutom såg jag att du aldrig provat i en annan tråd
    Åh..rökelse tycker jag om......."sniffar"

Aha.....smyger du på mig....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 10:05:00 följande:
    Där uppe är det varmt och mysigt, det finns en prickig kamel och några får också (sett på tv)

"konstaterar att du ser alldeles för mycket på TV"

he he he
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-23 10:11:35 följande:
    Till vad..?
  • Isnogood
    TILL VAD..?
  • Isnogood
    [citat]
    [/citat

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll vvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaddddddddddddd..???????????
  • Isnogood
    TIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL VVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDD...???????????????
Svar på tråden Tråddödare igen....