• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • qwerty66

vaddå störd dygnsrytm? det är alla stackars knegare som hasar sig upp i ottan som har störd dygnsrytm.... tror de är störda överlag faktiskt... finns inget logiskt med att kliva upp då man är som tröttast

man ska kliva upp då man är pigg och utsövd... även om det skulle råka vara kl 03.00 :P

• Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-24 04:08:35 följande:
    vaddå störd dygnsrytm? det är alla stackars knegare som hasar sig upp i ottan som har störd dygnsrytm.... tror de är störda överlag faktiskt... finns inget logiskt med att kliva upp då man är som tröttast man ska kliva upp då man är pigg och utsövd... även om det skulle råka vara kl 03.00 :P
    Exakt! Jag har ju då inte gått och lagt mig. Är du på väg upp, eller jobbar du?
  • qwerty66

jobbar.... jag har sedan länge insett att jag minst skiftarbetare... ... så därför ser man till att jobba nätter eller vara ledig så man kan sova då man är trött :)

• Scratchy

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Nej nu ska jag sova...

Xau!

• qwerty66
    Scratchy skrev 2009-11-24 04:11:37 följande:
    #4444?
    du får ta alla nummer om du vill :)
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-24 04:12:04 följande:
    jobbar.... jag har sedan länge insett att jag minst skiftarbetare... ... så därför ser man till att jobba nätter eller vara ledig så man kan sova då man är trött :)
    Jag fattade INGENTING...
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-24 04:12:32 följande:
    du får ta alla nummer om du vill :)
    Värst va mycket glada smajlisar du hänger ut här... är du hög?
  • Scratchy

"minst skiftarbetare"?

Är de andra på jobbet större?

Svar på tråden Tråddödare igen....