• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-23 23:34:03 följande:
    : - ? utan mellanslag
    Ah
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-23 23:38:15 följande:
    Han var zoroasternas gud. Zoroastrism är en gammal persisk religion som, enligt historisk fakta, var den första monoteistiska religionen med dualism etc. Du kommer kanske inte att tro på detta, men så var det enligt vetenskaplig forskning.
    Du skriver att jag inte kommer att tro på det.., jag måste nog erkänna att jag inte förstår.

*smyger över till google en snabbis innan jag lägger mig*
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-23 23:38:54 följande:
    Nej nu måste jag sova.Godnatt trådvänner
    Take care of you organs

Godnatt!
  • Sedek

Nöjer mig med min egen förklaring. Orkar inte vänta längre på ett svar från experten så jag lägger mig nu.

Natti natti

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-23 23:43:50 följande:
    Nöjer mig med min egen förklaring. Orkar inte vänta längre på ett svar från experten så jag lägger mig nu. Natti natti
    Du får gärna skriva din egen förklaring
  • Scratchy

Shit va tidigt ni ger upp nu för tiden!

Jaja, godmorgon på er!

• Scratchy

På tal om störd dygnsrytm. Är det farligt med polyfasisk sömn, till exempel Uberman? Jag menar, ur organslitage-synpunkt.

Frågan är mest riktad till den där Sedek, men det skulle vara kul med synpunkter från er andra också.

• Scratchy

Och tack Grizzy för att du skriver i min tråd som var i döende skick för ett tag sedan.

Och Velour har jag ju redan tackat för ot-inlägget i början.

Svar på tråden Tråddödare igen....