Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-20 21:32:18 följande:
    Han ville inte reflektera över sitt handlande för fem öre
    Så du reflekterade åt honom och då sprack det?
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:42:05 följande:
    Den blomman? Du har fyra olika ju! Och jag vet bara att fyrklövern heter fyrklöver, resten är bara "blomma" i mitt vokabulär.Men då heter du Banafshe då!

Lagom ålderskillnad ju!Jag sade att jag skulle gifta mig med min bästis Dragan från jag var tre år tills vi gick i mellanstadiet Fast jag hade jättemånga "killar", man skulle ju fråga chans på så många som möjligt. Hångelparty hade vi redan i lågstadiet, försigkomna små jävlar som vi var Men A har jag varit kär i sedan jag var 14, dvs mer än halva mitt liv nu :-P
    Oj, idag svarar du bara på inlägg som skrevs idag. Du har kommit ikapp.
  • Scratchy
    Ja, det håller jag med om till hundra procent. Dock har jag blivit extremt blödig efter att jag fått barn. Jag kan inte fatta hur det liksom vände så snabbt. Från att vara en bekymmerslös person, bekymrar jag mig överdrivet mycket nu. Mer än vad som är nyttigt för lillen. Men jag försöker bättra mig
    Därför jag aldrig ska ha barn. Jag oroar mig redan för mycket.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-20 21:55:13 följande:
    Nej jag menar inte att man ska skylla dåliga handlingar på självet! Klart man ska ha insikt och en vilja att ständigt öka självmedvetenheten. Det jag menade var att jag är ju jag nu, och hade jag haft en annan mor, annan uppväxt, andra kompisar, annan stad osv hade jag inte varit jag idag. Då hade jag varit en annan, jag vill vara jag... Men jag söker ständigt möjligheter att bli bättre på det ena och det andra.Fråga mig, jag är expert på personlig utveckling MvhC.G. Jung
    *googlar för att se vad han kopierat ifrån*

*hittar ingenting*

*drar slutsats att Sedek måste ha kommit på det själv*

*undviker att ge Sedek cred för sitt smarta inlägg*

*kommer drömma mardrömmar inatt (...igen)*
  • Scratchy

Jag gick just in på Google Earth och råkade fippla lite med internetuppkopplingen så jorden försvann. Så vet ni det. Om marken försvinner under fötterna på er så var det mitt fel. Jag ber mycket om ursäkt, men kan inte ärligt säga att jag ångrar mig. Tyvärr, men är man psykopat så är man.

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:11:25 följande:
    Full...eller ful....
    Du vet jag inte... men jag, lite av båda...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:12:12 följande:
    Spelar ingen roll..innan men vat ordet av så är dom i alla fall tonåringar o skiter i vad du tycker i alla fall....
    Och då finns det ju ännu mindre poäng i att skaffa dem... och att oroa sig...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:14:47 följande:
    Jag är en hel del av båda....Tycker om din bild....fast, det hade jag ju gjort utan o va full eller ful med..
    Och imorgon kommer du att vara nykter men fortfarande...
  • Scratchy

Isnogood, vad menade du egentligen när du skrev "full eller ful"?

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:16:34 följande:
    D e lugnt...finns gott om barn.. du kan säkert låna någon när du har lust...O sen kommer nog en dag när du glömt all oro o står där med tjejen som har en växande mage, ser på er nyköpta villa med volövon parkerad på uppfarten o hunden i koppel bredvid er...
    Japp, samma dag som jag kommer att hoppa ur flygplanet utan fallskärm. Man behöver faktiskt bara fallskärmen om man tänker hoppa en andra gång.
Svar på tråden Tråddödare igen....