Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-19 00:43:50 följande:
    Men då tar vi det en annan gång. Du måste ju vara med hela tiden och ge snabb respons! Annars blir det inget kul.
    Jag är med...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 00:46:23 följande:
    OK, då är det irrelevant att diskutera vidare om glasögonämnet. Nä, du får en puss istället *men nu kommer du säkert bara att torka av den*
    Vilket antiklimax... att det inte blev något om glasögonen.

Pussen är jag ganska likgiltig inför, men tack för omtanken. Väntar mig den på riktigt istället.
  • Scratchy

Inte Anton och inte Jonathan.

Men om det inte blir något med glasögonen så ska jag sova nu.

Xau!

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 15:08:39 följande:
    Och till tråddödarna, får ni ett samtal ikväll (från kl.16-21) av någon som påstår sig heta Laila och ska göra en undersökning, så är det jag. So, be nice
    Är det ditt jobb-alias eller försökte du inte hålla ditt namn hemligt?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 03:02:27 följande:
    Till Scratchy,heter du Alexander? Sebastian? Joakim? Jesus? Jimmy? Björn? Stig? Martin? Bob? Billy? Georg? Jorge? Douglas? Alf? Örjan? Nils? Adolf? Tobias? Verner? Stefan? Steven? Måns? Alfons? David? Ulrik? Urban? Patrik? Mats? Tommy? Tom? Stellan? Greger? Ingvar? Ingmar? Dag? Robert? Gabriel? Hans? Linus? Vladimir? Carl? Anders? Andreas? Angelo? Peder? Petter? Melker? Paul? Mikael? Rufus? Pablo? Allan? Alain? Alan? Rutger? Harald? Åke? John? Joe? Henrik? Henri? Jerker? Jens? Jonas? Jonatan? Nathan? Nathaniel? Don? Donny? Fabian? Fredrik? Joel? Pär? Per? Pierre? Kim? Håkan? Sune? Sigvard? Samuel? Esmail? Elias? Nä...nu går jag och slaggar...
    Ja, både mitt förstanamn och mitt tilltalsnamn var med. Dock i omvänd ordning.

Ledtråd: Inget av dem är Adolf.

Så, nu när du fått veta mitt namn så kommer jag inte att svara på mer frågor om det.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-19 18:27:41 följande:
    då får du hädanefter heta Esmail!
    Det kan jag leva med. Bättre än mitt riktiga i alla fall.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-19 15:01:26 följande:
    Mer än gärna Jag sätter henne på tåget i eftermiddag, ok? Du kan behöver inte betala nått, bara du tar henne några veckor. Hon är jättesöt, som att det hjälper kl 05:30...Men du lägger dig kl 03 och går upp kl 7. Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-c535ce582...
    Sätt ut henne på www.hyrahyra.se.
  • Scratchy

Kom igen... länka till brödtråden!

Svar på tråden Tråddödare igen....