Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-20 22:14:47 följande:
    Tycker om din bild....fast, det hade jag ju gjort utan o va full eller ful med..
    Du menar min nya avatar? Jag undrade just när någon skulle kommentera den. Antar att eftersom alla måste ha sett den och ingen sagt något så var den inte så populär.

Men jag drömde om just den ormen i natt, så jag tyckte att den passade.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:19:27 följande:
    Ja, Scratchy kan ju låna Sedeks dotter! Han vill ju mer än gärna hyra ut henne. Det blir win-win för båda egentligen. Sedek får lite avlastning och Scratchy kan öva på sin fadersroll
    Jag fattar inte alls hur jag vinner på det. Jag vill ju inte ha barn... hur tjänar jag då på att ta hand om ett? Det är inte att göra barn jag har något emot, utan att ha dem...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:23:30 följande:
    JOO, jag tänkte faktiskt kommentera den! Det är fin Jag gillar faktiskt ormar, men bara om de är avgiftade (eller vad det heter).
    Anakondor är inte giftiga.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:25:22 följande:
    Jo, det vinner du på. Du lär dig ju att hantera oron och kanske släpper rädslan och helt plötsligt inser du att det inte är så farligt att ha barn egentligen. Du måste ju pröva innan du kan fatta ett hundraprocentigt beslut, så det bästa är ju att umgås med någons barn (eller hyra Sedeks dotter) under en tid så du kan se saker o ting ur ett annat perspektiv också
    Men det finns ju barn överallt. Usch!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:30:40 följande:
    OK, kunde inte se att det var en anakonda. Så du gillar att kväva folk?
    Nej, men den gillade att kväva min arm. Från det att jag tagit tag i den så tog det bara en halv sekund så hade jag den fyra varv om armen. Det var... eh... mysigt.

Den som tog kortet var extremt ormrädd så han höll sig på några meters avstånd. Det han inte märkte var att han ställt sig under ett träd där det låg en flera meter lång boa-orm ihopringlad och typ stack ner huvudet och nästan slickade på honom (för att lukta med tungan antar jag). Tänkte att det var bäst för honom att inte veta om det så ingen sa någon till honom, varken före eller efter. Han vet fortfarande inte om det.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:34:51 följande:
    He he he..min spegelbild säger någe heeelt annat till mig....faan..tror ja kommer vara döv i morgon...men de gör inge...då slipper ja juh höra huvudet smälla..
    Du kanske super dig själv ful?
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:38:31 följande:
    Du kanske super dig själv ful?
    Jag menar, om spegelbilden pratar med dig så kanske du borde trappa ner antingen på medicinen eller alkoholen, eller helt enkelt låta blir att kombinera dem. Eller börja med medicinen eller sluta med alkoholen. Välj själv...
  • Scratchy

Skulle vara jättetrevlig med en träff hos Isnogood. Tyvärr är jag allergisk mot henne...

Svar på tråden Tråddödare igen....