• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:06:52 följande:
    Sedek: Du kommer alltid vara äldre än mig iallafall Såg nyss denna trådstart: "Hur ska jag tänka?" och blev full i skratt, men sedan var ämnet väldigt deprimerande iofs. Typiskt att fråga på FL hur man ska göra för att tänka De får väl ta "hjärntillskott"!
    Hjärntillskott

Länka till hur ska jag tänka tråden, blev nyfiken!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:11:56 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:06:52 följande: Nybörjarkurs för tänkande!
    Hmm, kanske nåt man kunde livnära sig på? Starta eget och "coacha" folk i att tänka *fantiserar vilt*
    Och sedan när jag äger min lyxyacht så kan vi ha tråddödarträffar där
  • Velour

Kolla!

"Glada nyheter!
    Den 1:a januari blir PLUS-tjänsterna tillgängliga för alla medlemmar.
    Du som idag är PLUS-medlem behöver alltså inte förlänga ditt PLUS-medlemskap efter den första januari.

Från 1:a januari ingår följande i ditt vanliga medlemskap
    Obegränsat utrymme (lägg upp hur mycket bilder, inlägg etc du vill)
    Skapa häftigare presentationer (formaterad text och layout) *
    Formatera inlägg i bl.a. forumet och bloggar, lägg till bilder etc. *
    Egna omröstningar med möjlighet att diskutera
    Vattenmärk bilder gör det svårare för obehöriga att använda dina bilder
    Blockera/spärra vissa besökare från att ta del av din medverkan
    Begränsa åtkomsten till ditt krypin och specifika bilder i galleriet
    Utökade Bloggfunktioner som t.ex. formaterad text
    Sidfot med formaterad text/bild i forumet
    Unika erbjudanden och förmånliga rabatter. "

Visste väl att jag inte behövde bli PLUS-medlem och behöva betala för allt det där. Det blev tillgängligt för alla till slut

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-29 00:14:18 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:06:52 följande: Hjärntillskott Länka till hur ska jag tänka tråden, blev nyfiken!
    Nej, det var bara rubriken, sen handlade det om abort...
    Hjärntillskott finns det gott om folk i gravid-trådarna som tar iallafall
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:14:39 följande:
    Hmm, kanske nåt man kunde livnära sig på? Starta eget och "coacha" folk i att tänka *fantiserar vilt*Och sedan när jag äger min lyxyacht så kan vi ha tråddödarträffar där
    Very clever *sagt med fransk brytning*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:15:04 följande:
    Kolla! "Glada nyheter! Den 1:a januari blir PLUS-tjänsterna tillgängliga för alla medlemmar. Du som idag är PLUS-medlem behöver alltså inte förlänga ditt PLUS-medlemskap efter den första januari. Från 1:a januari ingår följande i ditt vanliga medlemskap Obegränsat utrymme (lägg upp hur mycket bilder, inlägg etc du vill) Skapa häftigare presentationer (formaterad text och layout) * Formatera inlägg i bl.a. forumet och bloggar, lägg till bilder etc. * Egna omröstningar med möjlighet att diskutera Vattenmärk bilder gör det svårare för obehöriga att använda dina bilder Blockera/spärra vissa besökare från att ta del av din medverkan Begränsa åtkomsten till ditt krypin och specifika bilder i galleriet Utökade Bloggfunktioner som t.ex. formaterad text Sidfot med formaterad text/bild i forumet Unika erbjudanden och förmånliga rabatter. " Visste väl att jag inte behövde bli PLUS-medlem och behöva betala för allt det där. Det blev tillgängligt för alla till slut
    Yes! Me too!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-29 00:10:21 följande:
    Bra tänkt där Hur många grader finns det? Jag vet ju att svart bälte är högst. Fast på vissa har jag sett svart bälte med vita ränder, men det där är överkurs för mig. Hursom det finns grad 1,2,3,4,5...och högst är?
    Oj, nu ställer vi frågor som Scratchy inte kan svara på...

Hmmm, karate har 10 grader, aikido 6, taekwondo 10, judo 5 och jujutsu... hmmm... sketans! 6 tror jag. Äh, skit samma, jag har graderingsvägrat sedan 2003, så jag håller inte koll. Ska gradera direkt från vitt till svart bälte när det är dags. Har för mig att jag hade några terminer kvar i alla fall. Och nu tänker jag börja från början, så fem år får jag räkna med om det är en sån där kommunistklubb som räknar tid istället för skicklighet. Annars kortare.
  • Scratchy

Detta är en riktig bad-ass! Min nya idol helt klart. Honom ska man inte reta upp eller attackera i onödan.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-29 00:16:29 följande:
    Oj, nu ställer vi frågor som Scratchy inte kan svara på...Hmmm, karate har 10 grader, aikido 6, taekwondo 10, judo 5 och jujutsu... hmmm... sketans! 6 tror jag. Äh, skit samma, jag har graderingsvägrat sedan 2003, så jag håller inte koll. Ska gradera direkt från vitt till svart bälte när det är dags. Har för mig att jag hade några terminer kvar i alla fall. Och nu tänker jag börja från början, så fem år får jag räkna med om det är en sån där kommunistklubb som räknar tid istället för skicklighet. Annars kortare.
    Du kunde ju svara lite iaf. Vad menar du med att du har graderingsvägrat?
    OJ, fem år är rätt länge. Hoppas verkligen att du kommer att orka, med tanke på vad du skrev innan (hjärtat).

"Kommunistklubb"
Svar på tråden Tråddödare igen....