Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-11-24 22:30:21 följande:
    nope, nu ska jag stänga ner här. studiedag imorrn, undrar vad det blir för 'intressanta' föreläsningar? oh joy. sov gott!
    Hej och godnatt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-24 22:17:33 följande:
    Så Sedek är kortare än mig och otroligt fet i relation till sin längd, vilket måste se helt annorlunda ut än hans avatar...hm...
    Det är min granne på avataren... Ledsen att behöva göra dig besviken. Fast vad vet jag, du kanske är 205 cm x 120 kg före detta tyngdlyftare Som är en sport där Iran har många många bra internationella namn
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:32:47 följande:
    Fl´åt snygging.... "Harkel" Jag är såååå pass ung så jag behöver inte bry mig om hur andra ser mig... Bättre..?
    Phu, tack

Känns genast bättre. Har fortfarande inte riktigt hämtat mig från den där "äldre" händelsen i singeltråden.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:35:59 följande:
    Polly S skrev 2009-11-24 22:18:16 följande: Jopp...en riktig fegis....
    Vem vad vadå
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:37:51 följande:
    Sandmannen... AHA...! En....SPINDELMANNENFAN....
    Spindelmannen?

Aha, Peter Parker och hans alter ego... Ja det lät tufft, så är det
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:44:06 följande:
    Ah...tänkte väl att det var fler än jag som kollade spindelmannen... Är sonens stora favvo...en av typ tusen....."suck"
    Om träffen blir av kan han få min autograf
  • Sedek

Fortfarande skönt att vara ledig? Hästen mår bra? Blivit kompis med de andra?

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:52:29 följande:
    (grattis till numret he he he...) Ah..så klart vi MÅSTE ha en träff Skulle bli sååååå spännande med er i samma rum....
    Vem ska dela rum menar du?

Tänker inte tacka för grattiset eftersom det var ett extremt okristligt nummer...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:51:17 följande:
    Jaa Jaa Njae.... -Har inte vågat släppa ihop henne med gammeltanten... -Aileen e en dam med krut...hon spöar upp alla nya innan hon kanske vill bli kompis med dem... så jag ska vänta ett par dagar... "velar" Usch...semestern tar ju slut alldeles för snabbt... Men dom saknar mig på jobbet
    Hon verkar ju livsfarlig den gamla "märren" (säger man så?, det lät bra)

Kommer inte köpa kyckling på ett tag nu, den kan ju vara felpaketerad när du inte är där och har koll på läget
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-24 23:00:31 följande:
    You wish, va?
    Egentligen inte

Du är helt säkert väldigt fin som du är, utan att vara 205 kg x 120 cm
Svar på tråden Tråddödare igen....