Tråddödare igen....
Scratchy skrev 2009-11-25 16:32:21 följande:
Sedek! Är du där? Jag måste bikta mig: Jag har varit vaken i snart 32 timmar i sträck. Jag börjar bli lite orolig för mina organ. Hur som helst så började jag dagen med att hoppa över frukosten (så svårt att motivera en frukost när man inte sovit). Sen blev jag lite (mycket) sen till bussen så jag var tvungen att sprinta en kilometer på fastande mage. Det är inte bra för organen va? Eller benmusklerna. Sen är frågan, är magsäcken ett organ? Den kändes lite sliten när jag åt sushi. Det typ sved till i magen några sekunder efter varje gång jag svalt. Har det också med sömnbrist att göra? Hoppas du finner i din storhet att förlåta mig för mina synder mot organen. Hur som helst tänkte jag försöka botgöra detta genom att ta en powernap nu så att jag orkar med kvällen.Har du hört "mammas nya kille" i P3? Du är Hans Melange
Benmusklerna försvinner när du tränar på tom mage och inte fyller på med kolhydrater och protein. Om magsäcken är ett ogran, hm jag tror det. Fegt att googla så jag gissar istället.