Sedek skrev 2009-12-03 20:36:14 följande:
Men nu skojar du..., fega... Skulle jag inte gissat.Min dag har varit bra, tack Läst och läst och läst och tränar och läst lite till, ska inte göra något vettigt på resten av kvällen.Du då? Jobbar alltså inte i kväll förstår jag.
Jo fega

Men inte jag!
Så du har varit duktig idag? Det har även jag varit när vi hade grupparbete. Min grupp är så rolig

Alla är yngre än mig, den yngsta är 19 år och de andra två är 22 år och så kommer jag på 30. Så jag har haft mycket att säga till om och haft bäst betyg av oss, deltagit mest i seminarier etc etc. (ja, ja, jag skryter nu

) Men en av tjejerna i vår grupp är av det lite dominanta slaget och gillar att organisera och dela ut uppgifterna, typ vem som ska göra vad osv. Vilket är OK för mig. Idag innan vi skulle avsluta och åka hem, skulle denna tjej säga till oss vad vi skulle göra till nästa gång vi skulle ses. Så hon säger att hon ska ta reda på det och det, 19-åringen ska göra si och så och den andra 22-åringen skulle göra det och det. När hon vänder sig till mig säger hon: " Vad ska du göra? Jag vågar inte säga till dig vad du ska göra"

Det var det gulligaste jag hört hittills!
Nej, jag hade ingen ork för jobb ikväll faktiskt...hade bara sovit 4½ timmar inatt plus att grupparbetet är krävande..Men jag ska jobba på söndag och så några dagar till innan det är dags för företaget att stänga inför jul