• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Dagens horoskop:

*Väduren - Det blir en omväxlande och intressant dag. Men du får vara beredd på att ändra dina planer med kort varsel, annars kan allt det nya gå din näsa förbi.

*Oxen - Det dyker upp en oväntad fråga som du måste ta ställning till. Det är inte så lätt, men du får helt enkelt gå på magkänslan.

*Tvillingarna - Du är generös och storsint, även mot människor du egentligen har svårt för. Inget kan rubba din jämvikt, utom orättvis kritik förstås.

*Kräftan - Du får många bevis på att du är uppskattad men tycker ändå att du inte räcker till för alla. Kanske kräver du det omöjliga av dig själv?

*Lejonet - Du är impulsiv och snabb i dina reaktioner. Dessutom gillar du att bestämma, och det är en bra dag för att starta självständiga projekt.

*Jungfrun - Du är mån om dina närståendes hälsa och välbefinnande. Men det är ingen idé att du börjar moralisera och predika, för det leder bara till konflikter.

*Vågen - Du är avspänd och harmonisk, och du bemöter andra på ett bra sätt. Relationer med äldre människor fungerar särskilt bra.

*Skorpionen - Du är bra på att jämka ihop motstridiga viljor, både inom familjen och i större sammanhang. Det är en bra dag för att planera för framtiden.

*Skytten - Du är snabbtänkt och rakt på sak, att vara smidig och diplomatisk känns inte så viktigt. Om du blir provocerad kan du tvärtom vara rätt extrem i dina uttalanden.

*Stenbocken - Grubbla inte över det som har hänt - det är dags att se framåt och att göra upp helt nya mål. Använd din analytiska förmåga till att sortera ut allt som är förlegat och onödigt i ditt liv.

*Vattumannen - Du litar på turen men kan faktiskt bli överoptimistisk och glömma de konkreta saker som måste göras om allt ska bli som du vill. Det är bra om du har en nedskriven plan!

*Fiskarna - Du håller dig i bakgrunden när det uppstår konkurrens och rivalitet. Risken är att du underskattar dig själv, och att även andra människor missar dina talanger.

• Polly S

hej!
    ville bara önska er en god helg innan jag försvinner till urskogen för att hälsa på Makens släkt.
    ha det bra!

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-04 15:04:51 följande:
    hej!ville bara önska er en god helg innan jag försvinner till urskogen för att hälsa på Makens släkt. ha det bra!
    Have fun!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 11:55:13 följande:
    Dagens horoskop: *Oxen - Det dyker upp en oväntad fråga som du måste ta ställning till. Det är inte så lätt, men du får helt enkelt gå på magkänslan.
    Väntar och väntar på den där frågan..., nu är det bara 5,5 timmar kvar. Ska bli sååååå spännande
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 18:27:22 följande:
    Väntar och väntar på den där frågan..., nu är det bara 5,5 timmar kvar. Ska bli sååååå spännande
    Det behöver inte vara en fråga fråga, utan en "issue" också

Till vad är det 5,5 timmar kvar?

Hej förresten! Haft en bra dag?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 11:04:09 följande:
    Vad menar du med "bruka med FK"? Kram!
    Gissar att hon menar bråkar med försäkringskassan... Det brukar då dåligt tyvärr så man får väl passa på att önska henne lycka till
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 18:29:28 följande:
    Gissar att hon menar bråkar med försäkringskassan... Det brukar då dåligt tyvärr så man får väl passa på att önska henne lycka till
    Ja, en myndighet mot den lilla människan...Hoppas även jag att det går bra.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 18:28:31 följande:
    Det behöver inte vara en fråga fråga, utan en "issue" också Till vad är det 5,5 timmar kvar? Hej förresten! Haft en bra dag?
    Hej!

Jaha, då har jag 5,5 timmar kvar till den där issuen dyker upp. Kanske har missat den iom att jag väntat mig en fråga

Jotack, har läst o läst o läst, känner mig helt avskärmad från verkligheten... Dags att återvända och vad gör man om inte loggar in på FL, det är ju här det händer! Men jag måste säga att draget har avtagit lite här i veckan.

Själv då, gjort nått skoj? Haft det bra?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 18:34:43 följande:
    Hej!Jaha, då har jag 5,5 timmar kvar till den där issuen dyker upp. Kanske har missat den iom att jag väntat mig en fråga Jotack, har läst o läst o läst, känner mig helt avskärmad från verkligheten... Dags att återvända och vad gör man om inte loggar in på FL, det är ju här det händer! Men jag måste säga att draget har avtagit lite här i veckan.Själv då, gjort nått skoj? Haft det bra?
    Så du har utfört lite hjärngympa? Nyttigt!

Men vad händer efter just 5,5 timmar? Om du väntar dig en fråga så måste jag göra dig besviken. Jag har nämligen tusen frågor Men det kan vi ju ta om ett tag

Ja, det är inte lika mycket aktivitet här längre, vilket jag är rätt besviken över. Men, men...

Jag har haft rätt skoj idag faktiskt. Var och shoppade lite kläder till lillen och mig själv, med det lilla jag har. Efter att jag gått ner i vikt ser alla mina kläder ut som tält på mig. Och sonens kläder har även de krympt då han växer så det knakar.
  • Velour

Men du skulle ju fundera ut en smaskig fråga tills idag. Hur går det med det?

Svar på tråden Tråddödare igen....