• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 18:39:13 följande:
    Så du har utfört lite hjärngympa? Nyttigt! Men vad händer efter just 5,5 timmar? Om du väntar dig en fråga så måste jag göra dig besviken. Jag har nämligen tusen frågor Men det kan vi ju ta om ett tag Ja, det är inte lika mycket aktivitet här längre, vilket jag är rätt besviken över. Men, men... Jag har haft rätt skoj idag faktiskt. Var och shoppade lite kläder till lillen och mig själv, med det lilla jag har. Efter att jag gått ner i vikt ser alla mina kläder ut som tält på mig. Och sonens kläder har även de krympt då han växer så det knakar.
    Frågan i horoskopet skulle ju komma idag, nu är det bara 5,3 timmar kvar

Hehe, jag misstänker att du sitter klämmer på några frågor ja! Jag har grävt ner mig så djupt i plugget att jag är helt tom i bollen, frågorna kommer under kvällen, var så säker

Klädshopping är skoj, och viktnedgång är ju bra i de flesta fall också. Betyder det att du inte ätit några morötter på kvällen???
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 18:40:48 följande:
    Men du skulle ju fundera ut en smaskig fråga tills idag. Hur går det med det?
    vänta lite, måste lägga kidsen och hitta tillbaka till min hjärna.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 18:44:46 följande:
    Frågan i horoskopet skulle ju komma idag, nu är det bara 5,3 timmar kvar Hehe, jag misstänker att du sitter klämmer på några frågor ja! Jag har grävt ner mig så djupt i plugget att jag är helt tom i bollen, frågorna kommer under kvällen, var så säker Klädshopping är skoj, och viktnedgång är ju bra i de flesta fall också. Betyder det att du inte ätit några morötter på kvällen???
    Åh, den där poletten som tar en evighet att falla Naturligtvis 5,15 timmar kvar till tolv på natten..

Jag vet att du haft huvudet fullt idag..skämtade mest.

Nä, det blev inga morötter de senaste nätterna. Känner mig övermätt och svullen mest hela tiden. Eller så längtar jag till en kvällspromenad.
  • Velour

Hur länge hade du tänkt sitta ikväll?

• Velour

Jag går ifrån en stund...Måste natta lillen runt 20.

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 18:49:05 följande:
    Hur länge hade du tänkt sitta ikväll?
    Det beror lite på, har barnen uppe fortfarande. Går inte att få de i säng... men så är det ju fredag och pappa hittar på en massa lekar

Men jag lägger mig nog inte före tolv, halv ett. Tänkte du på nått speciellt?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 19:45:19 följande:
    Jag går ifrån en stund...Måste natta lillen runt 20.
    Hörs nog lite senare då
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 19:46:47 följande:
    Det beror lite på, har barnen uppe fortfarande. Går inte att få de i säng... men så är det ju fredag och pappa hittar på en massa lekar Men jag lägger mig nog inte före tolv, halv ett. Tänkte du på nått speciellt?
    Det är samma sak med min son

Njae, tänkte inte på nåt speciellt. Kanske lite mer tid med dig
  • Velour

Hepp, nu är det läggdags! (för lillen)

Svar på tråden Tråddödare igen....