• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-12-04 22:22:05 följande:
    Men det händer ju i sverige , nu folk blir nerslagana och robbade för en mob eller busskort . Det står inte på stora rubriker , för de handlar om att kändisar har problem med hunden.Om man kollar nyheter regionalt , får man reda på mer . Jaa kul att se dig
    Ja, jo...det är väl det som gör oss människor till människor. Att ta varandras liv för ingenting.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 22:26:14 följande:
    Han är ju faktiskt "as"rolig
    Jo
  • gaffsan
    Velour skrev 2009-12-04 22:26:50 följande:
    Ja, jo...det är väl det som gör oss människor till människor. Att ta varandras liv för ingenting.
    Om en vore en kanin ändå
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-12-04 22:50:01 följande:
    Om en vore en kanin ändå
    De är härliga.

Så, hur har din dag varit?
  • gaffsan
    Velour skrev 2009-12-04 22:51:21 följande:
    De är härliga. Så, hur har din dag varit?
    Fråga inte en kvinna som ska flytta , har Fk i hälarna och en man som är på sjön
    en vecka till
    Har problem med att borsta gaddarna
    Kul i flytt ,,, kan inget .
    Och Fk undrar varför jag inte jobbar , har redan 75procent sjukbidrag pga
    mina ledproblem. Har nu arbetat i 6 mån med otroliga smärtor , bara för att jag
    är enveten som en gris
    Nu startar de en utredning som gäller 10 timmar per vecka och undrar varför
    Har psoriasartrit  sedan typ 20 år
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-12-04 22:59:29 följande:
    Fråga inte en kvinna som ska flytta , har Fk i hälarna och en man som är på sjön en vecka till Har problem med att borsta gaddarna Kul i flytt ,,, kan inget . Och Fk undrar varför jag inte jobbar , har redan 75procent sjukbidrag pga mina ledproblem. Har nu arbetat i 6 mån med otroliga smärtor , bara för att jag är enveten som en gris Nu startar de en utredning som gäller 10 timmar per vecka och undrar varför Har psoriasartrit  sedan typ 20 år
    Oj! Noll förståelse från FK som vanligt alltså? Är det deras så kallade läkare som aldrig har träffat dig som bidrar till detta?

Psoriasartrit sen 20 år????? Jisses!
  • Jagbyttenick

Förlåt tråden men jag är fortfarande för trött för att skriva här Men jag läser och tänker på er, räcker det? Nu sova! (PS Min trollunge är 20 månader gammal idag )

Svar på tråden Tråddödare igen....