• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 23:51:26 följande:
    Looking forward to it babe!
    Man blir så förvirrad när folk byter avatar hela tiden, är det bara jag eller ska man göra det ibland kanske???

Jag har bara bytt en gång.
  • Velour

Fasen, jag saknar några här i tråden...Isnogood, Scratchy, Qwerty (fast han nästan aldrig skriver), Ord blind...nån mer?

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:52:55 följande:
    Man blir så förvirrad när folk byter avatar hela tiden, är det bara jag eller ska man göra det ibland kanske???Jag har bara bytt en gång.
    Ska och ska...det beror alldeles på hur ofta man blir uttråkad av sin avatar. Hur gammal är din nuvarande?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 23:54:14 följande:
    Fasen, jag saknar några här i tråden...Isnogood, Scratchy, Qwerty (fast han nästan aldrig skriver), Ord blind...nån mer?
    Verkar som att det finns ett IRL i alla fall då...

Vad gör folk på fredagskvällarna?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 23:55:08 följande:
    Ska och ska...det beror alldeles på hur ofta man blir uttråkad av sin avatar. Hur gammal är din nuvarande?
    Tja, jag har nog haft denna några månader tror jag, kanske sedan september. Nej jag ledsnar aldrig på min rygg, ser den så sällan annars...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:56:11 följande:
    Verkar som att det finns ett IRL i alla fall då...Vad gör folk på fredagskvällarna?
    Vi har alla ett IRL, men det känns mer eller mindre som att några faktiskt har övergett tråden.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-04 23:57:15 följande:
    Tja, jag har nog haft denna några månader tror jag, kanske sedan september. Nej jag ledsnar aldrig på min rygg, ser den så sällan annars...
    Är det därför du har lagt ut en nakenbild på dig själv?
Svar på tråden Tråddödare igen....