• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:17:53 följande:
    Haha Ja jo okej då! Tänkte säga att sådana frågor får jag hela tiden, men inte riktigt...Men om jag anpassar mig efter horoskopet så kommer det stämma, om jag inte vill att det ska stämma så är det ju bara att strunta i det med andra ord.
    That's right

Men du har inte gjort din läxa än (klura ut en fråga) och snart är det också din läggdags. Bad, bad boy...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:19:21 följande:
    You go girl!...neeeeeej! Inte nu igen... Går och kissar utan att stänga locket.
    Hahahaha! Glöm INTE din manlighet!
  • Velour

Jag har skrivit 1679 inlägg i denna tråd! Detta är allra första gången jag deltar så frenetiskt i en tråd.

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:20:53 följande:
    Hahahaha! Glöm INTE din manlighet!
    Phu, känns bra, det fungerade. Har ingen öl hemma så jag kan inte ta en sån heller.

Men sängen börjar locka lite här. Förra helgen kunde jag bara lämna över till Scratchy när jag gick och la mig, men nu blir ni själva tjejer. Går det bra tror ni?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:27:18 följande:
    Jag har skrivit 1679 inlägg i denna tråd! Detta är allra första gången jag deltar så frenetiskt i en tråd.
    Oj vad du skrivit!

1031 med detta inlägg har jag.

Skriver inte så mycket annars på FL. Nu i det sista så blev det några inlägg i drömjobbstråden. Och idag blev det några inlägg i tråden om de som ska starta ett parti.

Vart hänger du om inte här?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:28:35 följande:
    Phu, känns bra, det fungerade. Har ingen öl hemma så jag kan inte ta en sån heller.Men sängen börjar locka lite här. Förra helgen kunde jag bara lämna över till Scratchy när jag gick och la mig, men nu blir ni själva tjejer. Går det bra tror ni?
    Duktig pojke

Så du tycker att det behövs en tupp i hönsgården? Ungtuppen har ju övergett oss, så du har väl inget val än att lämna oss. Men var inte orolig, vi är snälla mot varann.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:31:42 följande:
    Oj vad du skrivit!1031 med detta inlägg har jag.Skriver inte så mycket annars på FL. Nu i det sista så blev det några inlägg i drömjobbstråden. Och idag blev det några inlägg i tråden om de som ska starta ett parti.Vart hänger du om inte här?
    Du hänger med ser jag! Jag har hängt lite i tråden där vi skulle rösta för vilken av världsreligionerna vi skulle välja och så några till. Kommer inte ihåg eftersom jag tittar runt i så många trådar och skriver ett par inlägg här och där
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:32:16 följande:
    Duktig pojke Så du tycker att det behövs en tupp i hönsgården? Ungtuppen har ju övergett oss, så du har väl inget val än att lämna oss. Men var inte orolig, vi är snälla mot varann.
    Gör det mig till gammeltuppen

Oavsett så går gammeltuppen och lägger sig nu, hörs i morgon hoppas jag!

Kram o godnatt
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:34:58 följande:
    Gör det mig till gammeltuppen Oavsett så går gammeltuppen och lägger sig nu, hörs i morgon hoppas jag!Kram o godnatt
    Nä, du är "alldeles-lagom-tuppen"

Släng bort din negativa syn på ålder nu!!

Kram och godnatt!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:39:45 följande:
    Nä, du är "alldeles-lagom-tuppen" Släng bort din negativa syn på ålder nu!! Kram och godnatt!
    Ska försöka det...

Sov gott
Svar på tråden Tråddödare igen....