• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • gaffsan
    Velour skrev 2009-12-05 01:18:51 följande:
    Ja ... tråden heter så ha ha
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-12-05 01:20:06 följande:
    Ja ... tråden heter så ha ha
    Hmm....heter den "tråden intill"?
  • Velour

Nu kommer iallafall morgondagens horoskop:

*Väduren - Du försöker hålla på dina principer. Men det är svårt eftersom det finns så många frestelser till avsteg. Var inte så strikt mot dig själv!

*Oxen - Du bör sträva efter överblick och objektivitet, oavsett vad det gäller. När människor försöker påverka dig måste du hålla huvudet kallt.

*Tvillingarna - Du hävdar dig själv samtidigt som du tar hänsyn till andra. Balans och samarbete är lätt att åstadkomma, även med personer du brukar reta dig på.

*Kräftan - Du vill ha det lugnt och gör allt för att undvika strid och utmaningar. Men det är en maktkamp under uppsegling, och du blir indragen mot din vilja.

*Lejonet - Du är självsäker och litar på din förmåga att klara de mest skiftande omständigheter. Ganska tävlingsinriktad är du också, och många reagerar mot det.

*Jungfrun - Du är bra på att lösa akuta problem. Din effektivitet imponerar, och du kan unna dig själv en liten belöning.

*Vågen - Du upptäcker att andra människors kunskap och talanger kan berika ditt liv på oväntade sätt. Du har också själv mycket att ge, inte minst i form av inspiration.

*Skorpionen - Du pysslar med många olika saker och når goda resultat i allt du gör. På kärlekens område ser det intensivt och spännande ut.

*Skytten - Försök lägga band på dina drastiska impulser och allmänt provokativa attityd. Din kraft kommer bättre till sin rätt i kreativt arbete.

*Stenbocken - Du är ambitiös och vill prestera mer än alla andra. Det går rätt bra för dig, men det kan också bli kollisioner med en annan mycket dominant person.

*Vattumannen - En person som uppfattar dig som en auktoritet söker ditt stöd i en känslig fråga. Dela med dig av dina insikter, men ta inte på dig för mycket ansvar!

*Fiskarna - Du gör nya bekantskaper som verkar lovande. Någon vill samarbeta med dig, men du tvekar eftersom du helst vill vara oberoende.

• Velour

Kom igen Scratchy, ära oss med en liten guest appearance!

• Velour

OK Scratchy, vill du veta hur jag gjorde det, om du inte redan vet?

• Velour
    gaffsan skrev 2009-12-05 01:37:23 följande:
     Nu är jag full 9
    Ja, jag såg det alldeles nyss Snacka om missförstånd!
  • gaffsan
    Velour skrev 2009-12-05 01:38:48 följande:
    Ja, jag såg det alldeles nyss Snacka om missförstånd!
    Mohhahah
  • Velour

Scratchy, jag är villig att ge dig informationen om mitt tillvägagångssätt. Come on, man! Kom tillbaka! Tråden är inte densamma utan din sarkasm!

• Velour

Hur många röstar för att Scratchy ska komma tillbaka?

JAG!

Svar på tråden Tråddödare igen....