• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek

Velour...

... Det kom ingen fråga eller ett issue innan kl 24

Horoskopet stämde inte, så det så. Du får hitta på ett bättre tills i morgon!

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:11:36 följande:
    Jajajaja, vänta du bara. Ska börja samla nummer snart!
    Bring it on sweety...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:12:24 följande:
    Nä, JAG ska inte vara med på bild Så du körde en bringabild på dig förut? Hm....Nä, stötande är det inte...Men det är något JAG inte skulle göra
    Jo du skrev VI, faktiskt
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:13:05 följande:
    Velour...... Det kom ingen fråga eller ett issue innan kl 24 Horoskopet stämde inte, så det så. Du får hitta på ett bättre tills i morgon!
    Det är inte IRL som ska anpassa sig efter horoskopet, utan tvärtom

Dessutom fick du ju en hälsofråga för några timmar sen. Det måste ha väckt lite tankar hos dig ändå?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 00:14:41 följande:
    Jo du skrev VI, faktiskt
    Jag skrev "vi....."...vilket betyder att tråden vänder sig till fler personer än dig som ju kommer att vara TS

Men JAG kommer inte att delta iaf..sånt är för privat!
  • gaffsan

Meen , detta är ju såå roligt , min avartar är en grön gubbe
    nu kom jag med en idee , en ensam tutte .
    Och tråden vaknar , tuttar är söta , mjuka , vänliga
    väldigt trevliga ,,
    Utan tuttar dog nog  75 procent av jordens befolkning .
    Häng på nu ,,,,

• Velour

Just det...jag kommer att vara med som domare! Det var det jag hade i åtanke.

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:14:52 följande:
    Det är inte IRL som ska anpassa sig efter horoskopet, utan tvärtom Dessutom fick du ju en hälsofråga för några timmar sen. Det måste ha väckt lite tankar hos dig ändå?
    Haha Ja jo okej då! Tänkte säga att sådana frågor får jag hela tiden, men inte riktigt...

Men om jag anpassar mig efter horoskopet så kommer det stämma, om jag inte vill att det ska stämma så är det ju bara att strunta i det med andra ord.
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-12-05 00:16:16 följande:
    Meen , detta är ju såå roligt , min avartar är en grön gubbe nu kom jag med en idee , en ensam tutte .Och tråden vaknar , tuttar är söta , mjuka , vänliga väldigt trevliga ,,Utan tuttar dog nog  75 procent av jordens befolkning .Häng på nu ,,,,
    Hmm....jag är nog ingen tuttperson trots att jag äger ett par själv..Men fortsätt gärna
  • Sedek
    gaffsan skrev 2009-12-05 00:16:16 följande:
    Meen , detta är ju såå roligt , min avartar är en grön gubbe nu kom jag med en idee , en ensam tutte . Och tråden vaknar , tuttar är söta , mjuka , vänliga väldigt trevliga ,, Utan tuttar dog nog  75 procent av jordens befolkning . Häng på nu ,,,,

You go girl!

...neeeeeej! Inte nu igen... Går och kissar utan att stänga locket.
Svar på tråden Tråddödare igen....