• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-05 18:28:59 följande:
    Han tyckte inte om den uberlyxiga Lamborghinin jag gav honom förra veckan, så han är alltså väldigt kräsen.
    Jag fick ingen Lamborghini. Jag fick en länk till en video som påtalade omöjligheten i påståendet att jag någonsin kommer att äga en.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-05 20:25:29 följande:
    Jag fick ingen Lamborghini. Jag fick en länk till en video som påtalade omöjligheten i påståendet att jag någonsin kommer att äga en.
    He's baaaack

Nä, men sedan skrev jag att det är tanken som räknas. Under de rådande omständigheterna var det där det bästa jag kunde göra eller erbjuda.
  • Velour

Just det, det är ju lördag idag...Trodde det var söndag. Men skönt att det fortfarande är några timmar kvar till söndag. Måste ju jobba imorgon kväll *ryyys*

• Velour
    Velour skrev 2009-12-05 22:04:47 följande:
    Just det, det är ju lördag idag...Trodde det var söndag. Men skönt att det fortfarande är några timmar kvar till söndag. Måste ju jobba imorgon kväll *ryyys*
    Jaså säger du det? Det var ju tråkigt att läsa. Men jag kan hålla dig sällskap ett tag till. Är så trött på andra trådar som alla handlar om samma sak.
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-05 22:05:46 följande:
    Jaså säger du det? Det var ju tråkigt att läsa. Men jag kan hålla dig sällskap ett tag till. Är så trött på andra trådar som alla handlar om samma sak.
    Ja, faktiskt. Men tack för att du förstår. Hoppas att du får roligt i den här tråden iaf. Här brukar det vara riktig hålligång.
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-05 22:06:49 följande:
    Ja, faktiskt. Men tack för att du förstår. Hoppas att du får roligt i den här tråden iaf. Här brukar det vara riktig hålligång.
    Jag ser det. Hänger ju knappt med i diskussionen! Men hur har din dag varit?
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-05 22:07:48 följande:
    Jag ser det. Hänger ju knappt med i diskussionen! Men hur har din dag varit?
    Jovars, rätt OK. Min sons kompis kom över i några timmar och de ställde till en jädra massa. Sonens rum ser ut som fan nu. Och inte fick jag pli på kompisen som ofta lär min son saker jag inte godkänner, men i helhet är han en bra lekkamrat, så han får fortsätta komma hit.
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-05 22:09:43 följande:
    Jovars, rätt OK. Min sons kompis kom över i några timmar och de ställde till en jädra massa. Sonens rum ser ut som fan nu. Och inte fick jag pli på kompisen som ofta lär min son saker jag inte godkänner, men i helhet är han en bra lekkamrat, så han får fortsätta komma hit.
    Ja, men barn är ju så..Det är bara att säga till så brukar de skärpa sig.
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-05 22:10:19 följande:
    Ja, men barn är ju så..Det är bara att säga till så brukar de skärpa sig.
    Jo, och det gjorde jag också. Så det ordnade sig alltid.
Svar på tråden Tråddödare igen....