• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 02:07:08 följande:
    WOW vilket nummer jag haffade (6565)!!
    Ja, och så tog du 6464 också *avundsjuk*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 00:27:18 följande:
    Jag har skrivit 1679 inlägg i denna tråd! Detta är allra första gången jag deltar så frenetiskt i en tråd.
    Jag har bara skrivit 395 och jag tycker jag är här och skriver jämt!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 11:18:32 följande:
    Nej inte direkt, han lär ju få desto mer på julafton I eftermiddag ska vi ut och shoppa julklappar. Ångest på hög nivå, men samtidigt vill jag ha det gjort! Har ni (om ni firar jul dvs) fixat allt redan eller? I år har jag ingen bra julstämning alls, i fjol bakade jag lussekatter, kokade knäck och gjorde egen starkvinsglögg. I år har jag knappt ätit en pepparkaka och vi har bara satt upp ljusstakarna.
    Jag förstår dig när det gäller ångesten inför juklappsköp. Jag går igenom samma sak varje jul. Det är jättesvårt att veta vad man ska köpa!

Ja, vi firar jul med gran, julbord, klappar och så

Men hoppas att det går bra idag och att du får jätteroligt!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 11:19:32 följande:
    Åh supersmarrigt, sitter här och dreglar nu ju
    I know! Jag åt det på min bröllopsnatt på hotellets bröllopssvit (skryyyyyyyyyt)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 11:27:00 följande:
    Ja, och så tog du 6464 också *avundsjuk*
    Ja, det kanske jag gjorde. Men din tid kommer också. Om du skriver minst lika mycket som mig här i tråden så ska du se att du får massor av nummer du med
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-05 02:04:34 följande:
    Jag har sett en och annan tråddödare i andra trådar, fast de dyker upp med jämna mellanrum i den här tråden också, så jag är inte orolig även om jag kan sakna dem i våra diskussioner.Men Scratchy verka mer eller mindre ha övergivit tråddödartråden. Kommer ihåg hans FL-present till mig där han välkomnade mig och hoppades att jag skulle stanna kvar i tråden. Så gör han själv tvärtom och försvinner.
    Scratchy kanske inte fick någon present där någon bad honom att stanna...
  • Grizelda
    Scratchy skrev 2009-12-05 17:13:39 följande:
    Är du lite high maintenance, eller... . Vad tycker du om att få för presenter?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-05 17:13:39 följande:
    Wow! Du gjorde en guest appearance ändå

Hoppas du inte syftade på mig angående "stanna-kvar"-presenten, då jag var den som hoppade in rätt så sent i denna tråd. Du var ju med sen länge tillbaka så då borde du ha fått den här presenten av de som har varit med ännu tidigare.

Men du fick en present av mig iallafall, där jag skrev att vi tråddödare måste hålla ihop. Jag var seriös också
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-12-05 17:47:15 följande:
    Han tyckte inte om den uberlyxiga Lamborghinin jag gav honom förra veckan, så han är alltså väldigt kräsen.
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-12-05 17:47:15 följande:
    Yup... very high...
Svar på tråden Tråddödare igen....