• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-07 22:24:56 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-07 22:21:19 följande: Njae...vad ser du för konstigt?
    Att man överhuvudtaget ger läsk till barnen om man nu måste spä ut den?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-07 22:27:10 följande:
    Jag känner en som gjorde det. Hans grabbar ville så gärna ha läsk till maten ibland, så för att inte fylla hela glaset med läsk fyllde han kanske mindre än hälften med läsk och resten med vatten

Nu vet jag inte om det mildrade effekten av läsken, men men..
  • Polly S

nej, nu ska jag ta ut Valpen!
    gonatt trådvänner!

• Grizelda
    Jagbyttenick skrev 2009-12-07 22:27:10 följande:
    Har aldrig hört talas om att spä ut läsk. Minns att jag spädde ut juicen när de var små, för att den inte skulle bli för stark, och för att dryga ut den, men läsk...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-07 22:30:22 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-07 22:27:10 följande: Jag känner en som gjorde det. Hans grabbar ville så gärna ha läsk till maten ibland, så för att inte fylla hela glaset med läsk fyllde han kanske mindre än hälften med läsk och resten med vatten Nu vet jag inte om det mildrade effekten av läsken, men men..
    Ahaaa, ja så kan man ju tänka också! Jag kände det mer som att ungarna inte gillade kolsyran, och man spär ut läsken för att de ändå SKA ha läsk Men det var kanske inte det som avsågs?
Svar på tråden Tråddödare igen....