Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Har ni hört denna?

Bästa låten för tillfället:

• Sedek
    Polly S skrev 2009-11-25 23:02:52 följande:
    grattis!
    Till vadå om jag får fråga...

Inte stryket hoppas jag

Skulle inte du gå och "vila organen" eller nått i den stilen?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-25 23:06:25 följande:
    Polly S skrev 2009-11-25 23:03:19 följande: "går o beställer tid hos optikern" Eller så tatuerar jag helt enkelt in "blind" i pappan.... "funderar på vad som är billigast"
    Hahahahaha, i "pappan"...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-25 23:19:18 följande:
    Har ni hört denna?Bästa låten för tillfä

;feature=f... A...heeeeeeeeelt ok "Antecknar fortsatt bra musiksmak"
    Vilken tur
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-25 23:21:12 följande:
    Näe...nu ska jag släpa fläskläppen upp för trappen o slänga mig i sängen under 3 täcken..boa in mig som Sir Väs o läsa min bok G´natt G´natt trådvänner, ses en annan gång......
    Natti natt
  • Sedek

Nej nu måste jag lägga mig. Dokumentären på TV är slut och jag måste sova.

God natt på er

• Sedek

Velour:

Fin liten film där

Så är det, jag är John Blund. Alla somnar när de börjar umgås med mig...

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-26 14:30:22 följande:
    Är Mr.Sandman Scratchys andra profil här, eller vad är det? Det måste det vara på sättet presentationen är formulerad samt att favoriträtten är spaghetti
    Det tror jag med...

Eller vad säger du Isnogood?

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-26 21:18:52 följande:
    En fråga till min hälsocoach (alltså Sedek): Om man äter för lite, sover för lite och stressar för mycket, kan man tappa håret då? Och kommer det i så fall tillbaka när man skärper sig? Vänliga hälsningar Scratchnogoody Sandman aka Isnoo Sandscratch
    Om du har anlag för det, ja! Man kan tappa hår av stress och dålig kost. Om du i tillägg sover för lite så är du på god väg att bli lite skallig! Men nästan uteslutande om du har anlag. Inte samlag.

Om man i en period stressar skiten ur sig och äter fruktansvärt dåligt - tappar hår - ja kanske det kan återkomma när du återställer balansen i kroppen igen. Tyvärr är det nog så att oftast så är tappat tappat.

Det är inte så att du börjat äta androgener? Du var lite väl smal läste jag i nån tråd. Börja nu inte med steroider för att gå upp i vikt, då kommer håravfallet som ett brev på posten. Ett hårigt brev.

Vänlig hälsning
    Dr Sedek
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-26 21:34:13 följande:
    Isnooscratch, pluggar du på Chalmers?
    Kan inte miss Google ta reda på sånt...
Svar på tråden Tråddödare igen....