• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

oj, vad ung han var där!

Velour skrev 2009-12-11 22:48:39 följande:
    Jag älskar Al Pacino av hela mitt hjärta!

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 22:47:20 följande:
    jag sitter och dreglar och vill ha dom här:www.amazon.co.uk/Dr-Martens-Womens-Latoya-131...:sv-SE:officialförsöker övertala Maken att det är en bra julklapp!
    Fin! Dock är rosa inte min favofärg, men fin ändå

Hur försöker du övertala maken? Tjata hål i huvudet på honom, likt det vi gjorde med Isnogood?
    "För övrigt anser jag att du ska köpa skorna till julklapp"
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-11 22:48:42 följande:
    på tal om andra trådar (apropå ingenting...), tycker ni det är OK att kvinnor slår män?
    Ja.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-11 22:49:25 följande:
    Ok, säkert kanon. Har aldrig provat faktiskt! Finns en kanonrestaurang i Stockholm som heter Bagdad Kafé, en av mina absoluta favoriter. Där kunde man röka vattenpipa innan inomhusrökning blev förbjudet, han dock aldrig testa. Men maten är värt ett besök ändå
    Ok, värt att prova om jag någonsin åker till Sthlm igen! Det blir ju aldrig av, av nån anledning.
  • Sedek
    på tal om andra trådar (apropå ingenting...), tycker ni det är OK att kvinnor slår män?
    Nej!

Men av någon anledning är det mer OK än tvärt om. En man skadas ju inte på samma sätt fysiskt som en kvinna gör. Om det nu inte är en rysk kulstöterska som slår en finsk liten blek datanörd.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-11 22:54:19 följande:
    Han kanske inte är lika lättövertalad.....
    Grattis till det mycket kristliga numret!

Och vem är inte lika lättövertalad
  • Isnogood
    Inte mer ok än att män slår kvinnor....och det är INTE ok för mig..
Svar på tråden Tråddödare igen....