• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick

Smittar nackspärr? För nu har jag det också... Kiropraktorn på fredag, hoppas han kan hjälpa mig!

• Polly S

kanske bäst att hålla sig borta om ni smittar!

Jagbyttenick skrev 2009-10-07 20:38:08 följande:
    Smittar nackspärr? För nu har jag det också... Kiropraktorn på fredag, hoppas han kan hjälpa mig!
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-10-07 20:38:08 följande:

FL´ÅÅÅÅÅÅÅÅT...inte meningen...

Vilken sida e värst för dig..?
    För mig är det värst på vänster sida...o jag är vänsterhänt...
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-10-07 20:42:00 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-10-07 20:38:08 följande: FL´ÅÅÅÅÅÅÅÅT...inte meningen... Vilken sida e värst för dig..? För mig är det värst på vänster sida...o jag är vänsterhänt...
    Du är förlåten

Mitt sitter mer i mitten, tror det är en disk som flyttat sig mellan kotorna, känns inte som om det beror på musklerna. Har klämt nerverna ut i fingrarna och det är ju lite jobbigt när man ska sitta framför datorn en hel dag...

Förstår hur du känner dig! Hoppas du kryar på dig!!!
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-10-07 20:45:14 följande:
    Du är förlåten Mitt sitter mer i mitten, tror det är en disk som flyttat sig mellan kotorna, känns inte som om det beror på musklerna. Har klämt nerverna ut i fingrarna och det är ju lite jobbigt när man ska sitta framför datorn en hel dag... Förstår hur du känner dig! Hoppas du kryar på dig!!!
    Tack det samma (!)
  • qwerty66

hehehhe flickor--- jag har en jättebra övning för er som håller nacken i "shape" och "fit" gäller regulära övningar dagligen som innebär monotona rörelser med huvudet / nacken för att stärka/träna musklerna :)

• Grizelda
    qwerty66 skrev 2009-10-07 22:36:56 följande:
    hehehhe flickor--- jag har en jättebra övning för er som håller nacken i "shape" och "fit" gäller regulära övningar dagligen som innebär monotona rörelser med huvudet / nacken för att stärka/träna musklerna :)
    Nähä du, kom inte med den, den har Anna Anka redan lärt oss!
  • qwerty66

fast mager som en get... och i övrigt ful... men jag gillar hennes inställning :)

• Polly S

nu har jag bara 16 engelskprov kvar att rätta, yippie!

Svar på tråden Tråddödare igen....