• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Haha visste att någon skulle kommentera det!
    O inte svarade du på frågan om du tyckte så.....vilket då antagligen måste betyda att du tycker just det....

"tystnad säger mer än ord"
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-12-12 00:20:47 följande:
    Yay vad kul att få se, så jäkla snyggt också! =) Hoppas min drake kommer till mig snart. Blir väl en ryggtavla bara för det
    Tack

Har fyra till på gång nu....(drakar)

-En lite större "avlång" drake som ska sitta på högra sidan av halsen...o sedan en långsmal drake som ska sitta på vänster överarm, sträcker sig från axel till armbåge...o en drake i lite dova färger (svart, grå, blå nyanser...) som antagligen kommer sitta mitt emellan skulderbladen eller på ena sidan (velar o har ej beslutat ännu...)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 00:42:55 följande:
    Ja, det är ju ett "invandrartätt" område och jag har trivts bra under alla snart sex år vi bott här. Men ibland är det inte lika kul, som när de brände upp vårt underjordiska garage i somras (vi har precis fått det iordningställt nu) eller när de misshandlade en busschaufför så han blev mycket svårt skadad, den gången hade vi kunnat ingripa om vi bara kommit körande en minut senare, vi såg gänget som sprang mot bussen, men tänkte inte så mycket på det tyvärr På grund av alla gäng kommer vi nog flytta när sonen kommer upp i skolålder, men att han får växa upp bland andra kulturer tycker jag bara är bra, han är den enda "helsvensken" på sin avdelning på dagis t.ex.
    Men fy!!

Ja, "kulturberikning" ska ju vara positivt. Jag skulle också flytta ifrån ett ställe med så mycket våld. Hoppas att ni inte drabbas mer av sånt här skit.

Bra tanke ni har där
  • Velour
    Tack Har fyra till på gång nu....(drakar)-En lite större "avlång" drake som ska sitta på högra sidan av halsen...o sedan en långsmal drake som ska sitta på vänster överarm, sträcker sig från axel till armbåge...o en drake i lite dova färger (svart, grå, blå nyanser...) som antagligen kommer sitta mitt emellan skulderbladen eller på ena sidan (velar o har ej beslutat ännu...)
    Det var många drakar på kroppen Snyggt!
  • Polly S

hej tråden!
    idag är jag trött -men det var riktigt roligt igår!
    kul att folk gått in för kostymerna (Rosa Pantern, Ace Ventura, Karlsson på taket, Fiona från 'Shrek', Stig-Helmer, Alex från 'A Clockwork Orange' för att nämna några), dåligt att de inte genast såg vem jag var!
    nåja, jag var tjuuuusig iaf!

• Isnogood

Dagen efter kvällen före....det blev pizza till mat i kväll....

Phu...överlevde hela lördagen....o sjukt kul var det bitvis...he he...

En kvinna från jobbet lyckades åtminstone hångla upp 7 ( vad vi såg...d kan vara flera...) killar.... "kräks"

summa för mig:
    Inga upphånglade...
    7 cider, 2 drinkar o en shots uppdruckna...plus 4 glas vatten...
    God mat o blandad musik, liveband, spelade en del gamla hårdrockslåtar...nice
    Komplimanger för mina kläder o mitt utseede... (det är då man märker att folk har blivit fulla... )

Jag åkte hemifrån strax efter 3 på em o kom hem strax efter 2 på natten...hade jättekul .... och var uppenbarligen berusad då jag var ut på dansgolvet några gånger... faan....

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-12-13 19:37:37 följande:
    hej tråden!idag är jag trött -men det var riktigt roligt igår!kul att folk gått in för kostymerna (Rosa Pantern, Ace Ventura, Karlsson på taket, Fiona från 'Shrek', Stig-Helmer, Alex från 'A Clockwork Orange' för att nämna några), dåligt att de inte genast såg vem jag var! nåja, jag var tjuuuusig iaf!
    Jag tror dig...det lät som om du skulle vara det
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-13 17:38:49 följande:
    O inte svarade du på frågan om du tyckte så.....vilket då antagligen måste betyda att du tycker just det.... "tystnad säger mer än ord"
    Vad var frågan?

Är så trött, har varit lite småsjuk i helgen och borta hela söndagen. Minns inte allt innan helgen och jag är för slö för att kolla bakåt

Trevlig julfest ser jag
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-13 19:37:37 följande:
    hej tråden! idag är jag trött -men det var riktigt roligt igår! kul att folk gått in för kostymerna (Rosa Pantern, Ace Ventura, Karlsson på taket, Fiona från 'Shrek', Stig-Helmer, Alex från 'A Clockwork Orange' för att nämna några), dåligt att de inte genast såg vem jag var! nåja, jag var tjuuuusig iaf!
    Kul Men du! DU skulle ju varit Fiona i Shrek såklart
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-13 21:53:02 följande:
    Vad var frågan?Är så trött, har varit lite småsjuk i helgen och borta hela söndagen. Minns inte allt innan helgen och jag är för slö för att kolla bakåt Trevlig julfest ser jag
    Ursäkter efter ursäkter....gör inget...jag tar det som en komplimang...
Svar på tråden Tråddödare igen....