• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-13 19:37:37 följande:
    hej tråden! idag är jag trött -men det var riktigt roligt igår! kul att folk gått in för kostymerna (Rosa Pantern, Ace Ventura, Karlsson på taket, Fiona från 'Shrek', Stig-Helmer, Alex från 'A Clockwork Orange' för att nämna några), dåligt att de inte genast såg vem jag var! nåja, jag var tjuuuusig iaf!
    Vad roligt!

Men riktigt synd att vi aldrig får se hur du såg ut *snyft*
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 21:20:03 följande:
    Dagen efter kvällen före....det blev pizza till mat i kväll.... Phu...överlevde hela lördagen....o sjukt kul var det bitvis...he he... En kvinna från jobbet lyckades åtminstone hångla upp 7 ( vad vi såg...d kan vara flera...) killar.... "kräks" summa för mig: Inga upphånglade... 7 cider, 2 drinkar o en shots uppdruckna...plus 4 glas vatten... God mat o blandad musik, liveband, spelade en del gamla hårdrockslåtar...nice Komplimanger för mina kläder o mitt utseede... (det är då man märker att folk har blivit fulla... ) Jag åkte hemifrån strax efter 3 på em o kom hem strax efter 2 på natten...hade jättekul .... och var uppenbarligen berusad då jag var ut på dansgolvet några gånger... faan....
    Nice! Men fy för hångel-tanten *blä* Undrar hur hon känner sig imorgon (om hon nu känner nåt)

Jaså? Brukar du dansa endast när du är lullig? Tja, iofs, jag är inte helt olik dig heller på den punkten...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-13 22:03:54 följande:
    Nice! Men fy för hångel-tanten *blä* Undrar hur hon känner sig imorgon (om hon nu känner nåt) Jaså? Brukar du dansa endast när du är lullig? Tja, iofs, jag är inte helt olik dig heller på den punkten...
    Lullig..?
    -Jag dansar aldrig lullig....bara när jag är....FULL..... "suck"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-13 22:08:29 följande:
    Lullig..? -Jag dansar aldrig lullig....bara när jag är....FULL..... "suck"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-13 21:59:06 följande:
    Ursäkter efter ursäkter....gör inget...jag tar det som en komplimang...
    Nä nu har jag bläddrat bakåt flera sidor och jag hittar inte frågan...

...så utan att veta till vad så säger jag varsågod för komplimangen.

Och på frågan jag inte hittar är säkert svaret: Ja.

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-13 22:16:28 följande:
    Nä nu har jag bläddrat bakåt flera sidor och jag hittar inte frågan......så utan att veta till vad så säger jag varsågod för komplimangen.Och på frågan jag inte hittar är säkert svaret: Ja.
    Sidan 717...inlägg: #7165 ( ditt inlägg, men du har citerat ett inläg från.. hm.. Fiona tror jag, där är frågan du aldrig svarade på...)

Tack för den du....

Men hellre PERVO än torris....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 22:08:29 följande:
    Lullig..? -Jag dansar aldrig lullig....bara när jag är....FULL..... "suck"
    Hehehe! När jag är full kan jag knappt stå på benen, än mindre dansa
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-13 22:27:08 följande:
    Hehehe! När jag är full kan jag knappt stå på benen, än mindre dansa
    Tro mig....JAG kan.....suck...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 22:27:00 följande:
    Sidan 717...inlägg: #7165 ( ditt inlägg, men du har citerat ett inläg från.. hm.. Fiona tror jag, där är frågan du aldrig svarade på...) Tack för den du.... Men hellre PERVO än torris....
    Ok, pervoooooooooooooooooo!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 22:27:57 följande:
    Tro mig....JAG kan.....suck...
    På tal om fylla.....ligger det fortfarande på agendan att träffas hos dig i januari?
Svar på tråden Tråddödare igen....