• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:41:44 följande:
    Separatioooooooooooonsångeeeeeeeeeeest?
    Ja....Kram?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 16:41:57 följande:
    Jag sitter ju och jobbar samtidigt som jag fulsurfar Var du lite småhungig på en man eller hur var det?
    Ja, både man och mat

Vadå fulsurfar? Porrsurfar du på jobbet?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:38:13 följande:
    Scratchy och ordet känslig går inte ihop på någon nivå alls!
    Jo, jag har faktiskt väldigt känsliga läppar och fingertoppar (bokstavligt talat alltså, inte bildligt). Jag kan inte dricka te eller kaffe för det bränner hål på mina läppar och jag kan dessutom inte hålla i koppen om den inte är extra isolerad. Men känsligheten kan vara bra till annat.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:43:52 följande:
    Vadå fulsurfar? Porrsurfar du på jobbet?
    Haha... ja, man kan ju undra...

Konstigt att jag blir uppmärksam på vad JhA skriver först när Vellan citerar. Tror att jag undermedvetet filtrerar bort JhA's inlägg. Undra varför.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:43:08 följande:
    Ja....Kram?
    Kanske senare...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:44:56 följande:
    Jo, jag har faktiskt väldigt känsliga läppar och fingertoppar (bokstavligt talat alltså, inte bildligt). Jag kan inte dricka te eller kaffe för det bränner hål på mina läppar och jag kan dessutom inte hålla i koppen om den inte är extra isolerad. Men känsligheten kan vara bra till annat.
    Men vad gör det för nytta om man inte har ett lite känsligt hjärta med? Då blir allt ju så tekniskt. Att vara tekniskt bra, utan känsla ger inte mycket.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:38:13 följande:
    Ha, nu kan jag citera. FL ångrade sig nog.
    Eller så hittade du knappen igen...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:47:10 följande:
    Kanske senare...
    Men måste passa på nu när du är här. Du gör ju bara guest appearance once in a loooong while, vilket suger.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:47:56 följande:
    Eller så hittade du knappen igen...
    Jag är bra på att hitta knappar.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:47:20 följande:
    Men vad gör det för nytta om man inte har ett lite känsligt hjärta med? Då blir allt ju så tekniskt. Att vara tekniskt bra, utan känsla ger inte mycket.
    Jag har väldigt känsligt hjärta, så känsligt att jag bara visar det för mycket speciella personer. Det är därför som jag verkar så okänslig; de flesta får aldrig kontakt med mitt hjärta alls. Men desto mer speciellt för den som får det.
Svar på tråden Tråddödare igen....