• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:49:42 följande:
    Jag är bra på att hitta knappar.
    Ja, små barn i trotsåldern brukar vara det...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:50:47 följande:
    Jag har väldigt känsligt hjärta, så känsligt att jag bara visar det för mycket speciella personer. Det är därför som jag verkar så okänslig; de flesta får aldrig kontakt med mitt hjärta alls. Men desto mer speciellt för den som får det.
    Grattis till numret!

Ok, men du är inte den enda som gör det, men kul att veta att du har ett känsligt hjärta trots allt. Nu kan jag nog sova gott om nätterna.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:51:33 följande:
    Ja, små barn i trotsåldern brukar vara det...
    Det är du väl expert i.
  • Velour

Inte långt kvar tills tråden stängs..

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:52:57 följande:
    Grattis till numret!Ok, men du är inte den enda som gör det, men kul att veta att du har ett känsligt hjärta trots allt. Nu kan jag nog sova gott om nätterna.
    Nej, jag hoppas verkligen inte att jag är den enda som gör det. I så fall kommer jag dö ensam och gråhårig. Annars kommer jag bara att dö gråhårig... om ingen kör över mig för att jag inte har reflexer när jag promenerar... för då kan jag då brunhårig... fast det beror ju på när det inträffar vill säga.

Kul att du kan sova gott om nätterna nu.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:53:44 följande:
    Det är du väl expert i.
    Nej, jag är expert i att undvika barn...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:59:44 följande:
    Nej, jag hoppas verkligen inte att jag är den enda som gör det. I så fall kommer jag dö ensam och gråhårig. Annars kommer jag bara att dö gråhårig... om ingen kör över mig för att jag inte har reflexer när jag promenerar... för då kan jag då brunhårig... fast det beror ju på när det inträffar vill säga.Kul att du kan sova gott om nätterna nu.
    Vi får hoppas att du dör gammal och älskad.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 17:00:15 följande:
    Nej, jag är expert i att undvika barn...
    Och att vara i trotsåldern..
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 17:01:32 följande:
    Vi får hoppas att du dör gammal och älskad.
    Om och i så fall när jag gifter mig ska jag ha i mitt äktenskapsförord att jag ska få dö först. Annars vägrar jag att gifta mig...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 17:03:27 följande:
    Om och i så fall när jag gifter mig ska jag ha i mitt äktenskapsförord att jag ska få dö först. Annars vägrar jag att gifta mig...
    Fint Men då är du samtidigt självisk, för då låter du hellre din fru lida. Det bästa vore nog att begå gemensamt självmord när man nått en viss ålder
Svar på tråden Tråddödare igen....