Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-28 22:54:28 följande:
    Så, vad fick er att bli medlemmar på FL?
    Har varit medlem innan, skrev en del i pappaforumet men det är så dåligt drag där så jag ledsnade och glömde av mitt nick och allt. Nyreggade mig i våras och sumpade även det nicket... Skaffade detta i somras som jag lyckats hålla vid liv sedan dess, och hoppas så kunna göra i framtiden också!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 23:12:33 följande:
    Jaså? Det skulle vara intressant att veta vad du har hetat innan. Jag brukade vara inne på pappaforumet en del och läsa. Alltid intressant att se vad killar har att prata om
    Det kanske Miss Google kan ta reda på åt mig

Vi pratade om bilar, träning och prioriteringar med fru & barn. Jobb och tjänsteresor och prioriteringar.
    Men som sagt, inte så mycket drag, då i alla fall. Nu är jag knappt inne där längre.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:17:26 följande:
    Ja, fast jag skaffade en föräldragrupp härinne istället och vi träffas fortfarande (12 tjejer) regelbundet!
    Oj vad kul!

You go girl!!!

Attans, ska genast gå och göra nått manligt - stå upp och kissa eller liknande. 10 armhävningar kanske hjälper.
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:22:38 följande:
    Försöker se framför mig hur du kombinerar detta...
    Haha

*torkar av fötterna och byter strumpor*
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:28:55 följande:
    Hallåååå.
    Heej på er nyinloggade också
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 23:38:02 följande:
    Skulle fortfarande vara intressant att veta dina tidigare nick. *snälla*
    Jag är svag för *snälla*...

Men heeeelt ärligt, det nicket är borta. Har ingen aning och jag hade inte samma avatar. Det var för 1,5-2 år sedan och ryggtavlan har ändras något sedan dess. Leta i så fall efter en mer slät rygg. Men jag har för mig att jag hade ett kinesiskt ansikte eller liknande.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:44:16 följande:
    Haha, trodde du tänkte skriva "mer hårig rygg"
    Neeeej verkligen inte. Det brukar väl vara tvärt om, yngre kille = mindre kroppsbehåring och äldre man = MER kroppsbehåring.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 23:47:06 följande:
    Kinesiskt ansikte? Men Ok, då får vi strunta i detta. Det går ju inte att leta reda på en medlem genom deras avatar?
    Nej det går inte. Du behöver inte ens försöka.

Lovar, om jag hittar den så ska jag outa mitt gamla nick bara för att du sa *snälla*
Svar på tråden Tråddödare igen....