Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-28 23:51:19 följande:
    Vet du vad som är häftigt Sedek? Jag vägde mig kväll, efter att ha ätit lunch, middag och lite annat, och såg att jag vägde lika mycket som imorse INNAN jag hade ätit nåt. Bra va?
    Du förtjänar ett grattis och en klapp på axeln!

Men du, din morgonrock väger mer än nattlinnet du springer runt i nu
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:54:51 följande:
    Men äldre man=mer pengar till vax?
    Du kom på mig, skit också...

Men nu fick jag de där dåliga vibbarna igen, "äldre man". Fast det var väl jag som inducerade det.
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:57:57 följande:
    Man kan ju ha varit och gjort stort också, förhoppningsvis utan armhävningar...
    hahahaha
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-28 23:53:44 följande:
    Om ni funderar på att börja träna kampsport men inte kan bestämma er för vilken, så rekommenderar jag denna:

(Jag har ingenting med videon att göra, förutom att jag tränar samma sport...) Och Sedek, vaxa gärna ryggen innan du börjar träna... inget kul att trassla in sig i svettigt, slemmigt rygghår... speciellt inte när det är någon annans...
    Lovar, ska vaxa ryggen innan du och jag ska brottas och göra kullerbyttor tillsammans
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:00:51 följande:
    Men du är väl äldre än du var då? Sluta nu noja, du är för ung för att ha 40-årskris
    Nä nu alltså, hemma på vår gata i staaan....

Jag nojar inte, men gillar inte att bli kallad äldre bara!

Äldre än jag var då? Nej det tror jag inte

Om 20 år kanske jag verkligen HAR hår på ryggen, då ska jag minnas denna diskussionen
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 00:02:48 följande:
    Jag vägde mig faktiskt i samma plagg vid båda tillfällen. Dessutom äger jag varken morgonrock eller nattlinne.
    Grizelda hade rätt med andra ord
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:06:52 följande:
    Sedek: Du kommer alltid vara äldre än mig iallafall Såg nyss denna trådstart: "Hur ska jag tänka?" och blev full i skratt, men sedan var ämnet väldigt deprimerande iofs. Typiskt att fråga på FL hur man ska göra för att tänka De får väl ta "hjärntillskott"!
    Hjärntillskott

Länka till hur ska jag tänka tråden, blev nyfiken!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:15:41 följande:
    Nej, det var bara rubriken, sen handlade det om abort... Hjärntillskott finns det gott om folk i gravid-trådarna som tar iallafall
    Det måste vara väldigt förvirrande ändå, som förstagångsgravid och kanske inte ha så många att prata med. Nu har jag iofs inte läst så jag har ingen aning om vilka frågor som ställs...

Jo jag funderade ett tag på att starta en "fråga Dr Sedek" tråd här, men insåg rätt snabbt att inlägg och frågor skulle antagligen bli ohanterligt och jag har begränsat med tid att svara

Öppna eget som coach du - ser fram emot båtträffen för oss tråddödare
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:27:36 följande:
    Tror inte du vill veta vilka frågor som ställs, man blir så trött när man läser där. Kom på en nackdel med coachingen; vill folk erkänna att de inte vet hur man tänker? Kan de då tänka så långt att de ska skaffa sig en coach? Hmm, får nog ta den där idén några varv till kring min stökiga hjärna...
    Grattis till numret

Fundera inte för mycket bara, då blir det aldrig gjort, och du kommer aldrig köpa den där båten, och vi blir aldrig inbjudna!
Svar på tråden Tråddödare igen....