Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-28 20:00:40 följande:
    Grattis till mitt nummer.
    Jaha, har du fått dig ett nummer?

Vem var det då? Nej jag menar vilket då?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 20:25:05 följande:
    Det du!
    Ah meeen!

Jag gissar på 5750, och det är ju inte så dåligt med tanke på att alla nummer värda att tas har jag tagit i det sista
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 20:35:24 följande:
    Rätt gissat. Och ja, du har nog varit mest aktiv här i tråden
    Jo, i det sista så har jag varit här frekvent. Känner mig nästan beroende nu, barnen skriker och gröten kokar över och så sitter jag på FL hel i min egen värld

Ja inte riktigt då men nästan...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 20:35:55 följande:
    Inget särskilt. Du då?
    Inget speciellt heller, tänkte se klart den där filmen. Den är lång, över två timmar så jag orkade inte se klart igår.

Men först lite FL
  • Sedek

Nej sak jag sett nu när jag varit runt på FL en del, det är rätt så många som skriver "ja" istället för jag.

Är jag den enda som stör mig på det?

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 20:46:06 följande:
    Jag vet. Nej, du är absolut inte den ende som stör dig på det. Folks stavning här är riktigt hemsk ibland. "ja" "de" (när det ska stå DET) "han" istället för honom etc.
    Phu, de va la tur att ja inte e den enda då!
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-28 20:54:47 följande:
    Phu, de va la tur att ja inte e den enda då!
    Inte för att jag stavar perfekt men jag försöker. Det kanske de andra gör också iofs. Ska genast sluta klaga.

Dansbandskampen rockar fett i kväll

Nej nu går nog filmen igång snart.. tillbaka om 47 minuter.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 22:13:51 följande:
    De 47 minutrarna var väldigt långa.
    Haha

Just klar!

And how are you doin'?
  • Sedek

Btw, filmen var bra. Låååång men bra. Inte så som jag trott, trodde den skulle vara mer som Lock, stock and two smoking barrels men det var den inte. Jo lite lite samma stuk, men ändå allvarsam på ett sätt jag inte trodde. Mycket död.

Med tanke på mitt sinnesläge borde jag sett en komedi istället, en riktig komedi.

Inglorious ska man nog se tillsammans med någon, tänk på det ni som funderar.

Svar på tråden Tråddödare igen....