Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-29 21:26:19 följande:
    Vem av er är det som är gorgeous då?
    Oups, menade inte så... Ville bara sprida lite Brittisk humor när den är som... bäst
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:09:56 följande:
    Ja, i brist på intressanta samtalsämnen... Annars bra. Själv då?
    Tack bra Bävar inför en pluggintensiv vecka, sista innan tentan på måndag nästa vecka.

Vad har du gjort idag?

Läste om ditt badhusevent med exet... Oförståeligt för mig men antagligen normalt för honom och hans importbrutta.
  • Sedek

Jag var i Tyskland för några veckor sedan och ena kvällen åt vi på en lite annorlunda restaurang som hade en speciell sås som hette Sudden Death Sauce, och en annan variant som hette Mega Death Sauce...!

Heeeelt omöjligt att äta, men roligt att testa. Tydligen finns det fler som uppskattade att testa denna sås

För att spinna vidare lite på ert Youtuberally

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-29 23:16:09 följande:
    Eftersom du inte tycker att jag ska importera och markerar att du inte sagt att jag ska ta en som redan är importerad verkar det nästan som att det finns ett tredje alternativ.
    Av någon anledning vill hon att du ska förbli singel. Kanske att ha dig som ett "säkert kort" om hon kommer på sig själv vara singel och desperat om några år
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:19:27 följande:
    Blä! Finns det folk som verkligen kan äta så starkt utan problem?
    Nej, min smakbit pajade resten av hela middagen. Blev bedövad för resten av kvällen

Killar på tur du vet, klart man ska prova...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:25:22 följande:
    Det sista du skrev om att vara desperat, mer fel om mig kan du inte ha Men Scratchy är inte singel.
    Nej men du kanske BLIR desperat om, säg 5-10 år. Det kan du väl inte veta nu...?

*hukar mig för eventuella föremål som kommer flygandes*
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:30:38 följande:
    Lugn, det är ingen fara Nej, att bli (inte bli) tillsammans med någon är liksom det sista jag tänker på eller oroar mig för.
    Men om du nu bestämmer dig för att skaffa en karl, om 10 år, så kanske alla bra är upptagna

Btw, har Scratchy blivit ihop med den där tjejen han skriver om ibland? Han försvinner alltid från tråden så man får ju inga svar..
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-29 23:35:50 följande:
    For f**k sake!!
    Tjing!

Sorry tjejen, det är som att alla attraktiva nummer dras till mig nu för tiden. Jag är oemotståndlig
Svar på tråden Tråddödare igen....