• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Midka
    Sedek skrev 2009-12-20 22:38:27 följande:
    Det lät bättre Eller så kan man bara säga korvryttare.
    Vad säger det om de manliga atteraljerna....
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-20 22:46:49 följande:
    Hade jag outat Confligere hade jag sagt teckenspråk. Det brukar smälla högt hos kvinnorna. Om det var män med skulle jag säga kinesiska. Rioligare än de språk han tolkar på... (enligt mig... )
    Jag håller på och lär honom kinesiska faktiskt. Det går inte alls bra.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 22:46:49 följande:
    Jag har ingen åsikt om hur han är nu. Vet bara att han var trevlig förr och förhoppningsvis har han inte förändrats.
    Aha, så du minns bara honom som den trevliga person han VAR förr? Ni har ju typ skrivit här båda två halva kvällen och du har ingen åsikt om hur han är nu?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-12-20 22:43:30 följande:
    Okej.Tolk på vilket språk?
    Han tolkar väl spanska tror jag. Och lite tyska. När vi jobbade ihop var det spanska i alla fall.
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-20 22:45:41 följande:
    Måste fundera lite på erbjudandet...Får jag ta med en kille, så det blir rättvist?
    Och jag en... fyrkant... kan bli spännande! Har aldrig förut..... Vi kan fundera på saken!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-12-20 22:45:32 följande:
    Nej, för då kommer de stackars försvarslösa kvinnorna att tvingas vara hemma av sina tyranniska, empatilösa män, så det går inte förstår du.

Typiskt svenskar...
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-20 22:48:03 följande:
    Jag håller på och lär honom kinesiska faktiskt. Det går inte alls bra.
    Och han som ska vara sånt språkgeni....

Spanska, engelska och lite fusk på portogisiska...
    Inte lika roligt som kinesiska!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-12-20 22:47:36 följande:
    Hur är det med dig? Ledig från skolarbete och annat? Antar att nått håller dig kvar i GBG?
    Nej, jag har varit länge i Småland nu. Ska shoppa lite julklappar i Göteborg innan jul (brukar bli bäst innan )...
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-20 22:49:17 följande:
    Och jag en... fyrkant... kan bli spännande! Har aldrig förut..... Vi kan fundera på saken!
    Nu blev det helt plötsligt fööör seriöst! *börjar svettas*
  • Sedek
    Midka skrev 2009-12-20 22:46:49 följande:
    Hade jag outat Confligere hade jag sagt teckenspråk. Det brukar smälla högt hos kvinnorna. Om det var män med skulle jag säga kinesiska. Rioligare än de språk han tolkar på... (enligt mig... )
    Känner du han eller ger du tips till Scratchy hur han ska outa sin kompis?
Svar på tråden Tråddödare igen....