Anonym (nyfiken) skrev 2009-09-26 20:42:34 följande:
är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?
Nu gäller det att dubbelkolla så att anonymringen är klickad. Jag träffade min fru när hon var arton år, hennes mamma var trettioåtta och minst lika snygg, ja kanske t.o.m. ännu snyggare. Efter halvår skulle min blivande fru jobba som au-pair, utomlands. En dag var jag tvungen att åka hem till hennes mamma för att hämta en rotor som jag hade glömt kvar. Blivande svärmor bjöd på rosevin och berättade att hon saknade en man, det blev många glas och jag kunde inte åka hem utan var tvungen att ligga kvar.
När jag hade lagt mig och släckt lampan, så hör jag dörren öppnas, det var min blivande svärmor som kom in, hon tog av sig morgonrocken och kröp naken ner i sängen. Visst, jag hade blivit uppsugen tidigare, men det här var i en helt annan division. Min sexuella erfarenhet flyttades upp från division fem till elitserien under de fyra månader som min blivande fru var utomlands.
Så här efteråt tvekar jag inte en sekund om jag säger att det var mina fyra lyckligaste månader i mitt liv. Numera har svärmor och jag slutat ha sex med varandra, men under fem år kunde vi aldrig träffas ensamma, utan att åtrån blev outhärdlig.
Många män klagar på sina svärmödrar, jag ljuger inte när jag säger att jag tycker att jag har världens bästa svärmor!