• Anonym (nyfiken)

kåt på svärmor

är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?

• Svar på tråden kåt på svärmor
  • Anonym

Tyvärr har jag bara fått ligga med min svärmor en natt. Det var det bästa sex jag någonsin har haft. Men nu nobbar hon mig jämt. Jag fruktansvärt kåt på henne och skulle gärna byta bort hela min semester mot ytterligare en natt med henne.

• Anonym (Va?)

Svärmor? Nä, vet ni vad. Där går fan gränsen för mig. Och vad är det för morsa som gör så mot sin dotter? Sitt eget kött och blod....Ofattbart.

• Anonym

När det blev slut med min fru, för ett par år sedan, så skulle jag hjälpa svärmor att byta till vinterhjul. När jag var klar gick jag in i hennes källare, just då kom hon ut från duschen. Hon ser ut som Charlotte Perelli och har minst lika fin kropp och jag kände att jag inte kunde hålla tillbaka min lust. Först protesterade hon, sen gav hon efter och vi älskade som kaniner.

Vi fortsatte att ligga med varandra ända tills min fru flyttade tillbaka hem, igen. Det är konstigt eller kanske är det inte det, min fru och hennes mamma har EXAKT samma rörelser i sängen, samma läten och samma kraftiga orgasmer. Om min fru flyttar igen, så kanske jag friar till hennes mamma...

• Anonym
    Anonym skrev 2009-10-04 18:52:22 följande:
    När det blev slut med min fru, för ett par år sedan, så skulle jag hjälpa svärmor att byta till vinterhjul. När jag var klar gick jag in i hennes källare, just då kom hon ut från duschen. Hon ser ut som Charlotte Perelli och har minst lika fin kropp och jag kände att jag inte kunde hålla tillbaka min lust. Först protesterade hon, sen gav hon efter och vi älskade som kaniner. Vi fortsatte att ligga med varandra ända tills min fru flyttade tillbaka hem, igen. Det är konstigt eller kanske är det inte det, min fru och hennes mamma har EXAKT samma rörelser i sängen, samma läten och samma kraftiga orgasmer. Om min fru flyttar igen, så kanske jag friar till hennes mamma...
    Känner din fru till det här?
    Hur skulle du må om din fru hade legat en massa med din pappa?
  • plast killen

många drömmer nog om mor och dotter i samma säng samtidigt!

• Anonym

plast killen skrev 2009-10-04 19:46:48 följande:

många drömmer nog om mor och dotter i samma säng samtidigt!
    Fy va äckligt asså!
  • plast killen

upp till var och en,tänk en donna i 45-50års åldern som ser oförskämt bra ut och hon har en dotter på 25 år som ser ännu bättre ut då e de nog svårt att inte få dom fantasierna

• xxmeyaxx

*ryser*

« Feel the magic of Meya »
  • plast killen

plast killen skrev 2009-10-04 21:02:53 följande:

upp till var och en,tänk en donna i 45-50års åldern som ser oförskämt bra ut och hon har en dotter på 25 år som ser ännu bättre ut då e de nog svårt att inte få dom fantasierna
    har inte påstått att jag skulle göra de men förstår dom som tänker tanken
  • Anonym (Svärfar+jag)
    Anonym skrev 2009-09-26 22:17:07 följande:
    Anonym (nyfiken) skrev 2009-09-26 20:42:34 följande:
    Nu gäller det att dubbelkolla så att anonymringen är klickad. Jag träffade min fru när hon var arton år, hennes mamma var trettioåtta och minst lika snygg, ja kanske t.o.m. ännu snyggare. Efter halvår skulle min blivande fru jobba som au-pair, utomlands. En dag var jag tvungen att åka hem till hennes mamma för att hämta en rotor som jag hade glömt kvar. Blivande svärmor bjöd på rosevin och berättade att hon saknade en man, det blev många glas och jag kunde inte åka hem utan var tvungen att ligga kvar.När jag hade lagt mig och släckt lampan, så hör jag dörren öppnas, det var min blivande svärmor som kom in, hon tog av sig morgonrocken och kröp naken ner i sängen. Visst, jag hade blivit uppsugen tidigare, men det här var i en helt annan division. Min sexuella erfarenhet flyttades upp från division fem till elitserien under de fyra månader som min blivande fru var utomlands.Så här efteråt tvekar jag inte en sekund om jag säger att det var mina fyra lyckligaste månader i mitt liv. Numera har svärmor och jag slutat ha sex med varandra, men under fem år kunde vi aldrig träffas ensamma, utan att åtrån blev outhärdlig.Många män klagar på sina svärmödrar, jag ljuger inte när jag säger att jag tycker att jag har världens bästa svärmor!
    Liknande

Min sambo och jag bor hos hans pappa för att få ekonomin i balans. Han jobbar i norge varannan vecka så jag och svärfar är ensamma varannan vecka.
    Jag och sambon har de jätte bra tillsammans och bra sex osv. Men vet inte varför men jag och svärfar har ännu bättre sex och allt faller på plats.

Första gången var typ 2 månader efter att vi flyttat in. Jag låg i badet och hade glömt att låsa dörren när svärfar kom in med en handduk runt höfterna. och hade tänkt duscha.
    Han bad om ursäkt att han bara klev på, men han hann inte gå innan handduken ramla av och han blev generad och kunde inte röra sig och jag sa woww så han hörde. Sen var de fördigt. Han fick stånd och jag var kåtare än kåtast. Så de ena ledde till de andra. Så varannan vecka har vi så mycket sex vi hinner med
Svar på tråden kåt på svärmor