kåt på svärmor
är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?
är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?
Tyvärr har jag bara fått ligga med min svärmor en natt. Det var det bästa sex jag någonsin har haft. Men nu nobbar hon mig jämt. Jag fruktansvärt kåt på henne och skulle gärna byta bort hela min semester mot ytterligare en natt med henne.
Svärmor? Nä, vet ni vad. Där går fan gränsen för mig. Och vad är det för morsa som gör så mot sin dotter? Sitt eget kött och blod....Ofattbart.
När det blev slut med min fru, för ett par år sedan, så skulle jag hjälpa svärmor att byta till vinterhjul. När jag var klar gick jag in i hennes källare, just då kom hon ut från duschen. Hon ser ut som Charlotte Perelli och har minst lika fin kropp och jag kände att jag inte kunde hålla tillbaka min lust. Först protesterade hon, sen gav hon efter och vi älskade som kaniner.
Vi fortsatte att ligga med varandra ända tills min fru flyttade tillbaka hem, igen. Det är konstigt eller kanske är det inte det, min fru och hennes mamma har EXAKT samma rörelser i sängen, samma läten och samma kraftiga orgasmer. Om min fru flyttar igen, så kanske jag friar till hennes mamma...
många drömmer nog om mor och dotter i samma säng samtidigt!
plast killen skrev 2009-10-04 19:46:48 följande:
upp till var och en,tänk en donna i 45-50års åldern som ser oförskämt bra ut och hon har en dotter på 25 år som ser ännu bättre ut då e de nog svårt att inte få dom fantasierna
*ryser*
plast killen skrev 2009-10-04 21:02:53 följande: