• Anonym (nyfiken)

kåt på svärmor

är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?

• Svar på tråden kåt på svärmor
  • Anonym

jag knullade med min förra "svärmor 3 ggr

• Myndighetschefen

Haha! Skulle varit kul att veta rent statistiskt, hur många som har sex med sina svärföräldrar.

• Anonym

Skulle ALDRIG ens tänka på mina svärföräldrar på det viset.

Min mans bröder däremot

• Anonym

min svärmor var så kåt så man kunde inte låta bli, tror att alla kvinnor som visar tendens på kåthet eller flirtar med mig kan få mig i säng.... som tur är så är det inte många som försöker :)

• Anonym (LoooooL)

Då jag själv e tjej skulle jag aldrig kunna tänka mig å ens tända på min svärmor.. Hon e liksom 60 bast.. haha Noooooo thanks.. ughh Då föredrar jag min snötta istället som e tusen gånger sexigare än morsan!!! :P

• AnnelieTyresö

Vem är din snötta?

• Anonym (LoooooL)
    AnnelieTyresö skrev 2009-09-27 05:34:22 följande:
    Vem är din snötta?
    Min flickvänn såklart! :P
  • Anonym (Otrohet...URK!)

Stackars stackars din tjej. Jag hoppas verkligen att ni inte är tillsammans och att hon har fått reda på vilka skitar både du och hennes mamma är!
    Tror iof sig inte att historien är sann. Bara något påhittat som du skulle vilja ha det.
    Säkert taget ur nån patetiskt sexnovell på nätet.

• Anonym (nyfiken)

i grund och botten handlar det nog inte om att det är svärmor utan att hon är en mogen jävligt attraktiv kvinna

• Anonym

Anonym (Otrohet...URK!) skrev 2009-09-27 05:53:00 följande:

Stackars stackars din tjej. Jag hoppas verkligen att ni inte är tillsammans och att hon har fått reda på vilka skitar både du och hennes mamma är! Tror iof sig inte att historien är sann. Bara något påhittat som du skulle vilja ha det. Säkert taget ur nån patetiskt sexnovell på nätet.
    Faktum är att det är sant men det hände ca 10 år sedan jag var 22 och hon var 43
Svar på tråden kåt på svärmor