• Anonym (nyfiken)

kåt på svärmor

är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?

• Svar på tråden kåt på svärmor
  • Anonym (äckligt)

Värst vad tyst det blev här nu då!!!

Jag hade skämts om jag varit i era kläder

• Doktorn

Anonym (äckligt) skrev 2009-10-08 17:06:15 följande:

...Vill oxå berätta att dessa 2 svin lever fortfarande tillsammans och tycker inte att de har gjort något fel!! För helvete, varför tänker folk bara på sig själva och sina lustar?...
    Jag förstår att det måste ha varit en oerhört jobbig upplevelse som barn, och jag tänker inte försvara sin fars och mormors beteende.

Jag är bara lite nyfiken på två meningar i slutet av ditt inlägg. Om de två lever tillsammans efter 15 år var det väl inte bara "lustar"? De kanske faktiskt bestämde sig för att riva upp himmel och helvete (för jag utgår från att de förstod att det inte skulle bli en enkel process) för något djupare än så? Det krävs kärlek för att hålla ihop i över ett decennium. Om de hade kraschat sina familjer för en kort romans hade det i mina ögon faktiskt varit långt mer hänsynslöst.
  • Anonym

Min mormor hade sex med min pappa när mamma hade mig i magen, men hon förlät båda två hade jag aldrig nånsin gjort, hade i alla fall inte förlåtit min mamma när den person man tror man kan lita på mest i världen sviken en, fy vilken hemsk känsla det måste varit.

• Moch

Haha, nog för att min svärmor inte ser illa ut. Men ligga med henne är inget som ens skulle vara ett alternativ även om tillfälle gavs.

• Anonym (Hmm)
    Anonym skrev 2009-10-08 18:09:48 följande:
    Min mormor hade sex med min pappa när mamma hade mig i magen, men hon förlät båda två hade jag aldrig nånsin gjort, hade i alla fall inte förlåtit min mamma när den person man tror man kan lita på mest i världen sviken en, fy vilken hemsk känsla det måste varit.
    HUR fick du reda på de??
  • Anonym

Att bli attraherad av nån styr man väl inte så mycket över, men jeez, varför gör folk nåt av det. Eller ens vill göra saker? Det finns ju så sjukt många människor på den här planeten, varför ligga med just svärföräldrarna (när man VET hur mycket det sårar folk)? Väldigt själviskt. Hoppas att karman biter er i häcken.

• Anonym

Skulle inte tro det.
    Jag får eksem av att bara veta att hon ska komma på besök.

• Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2009-10-08 21:10:16 följande:
    HUR fick du reda på de??
    Min mamma berättade det för mig för ett par år sedan då min mormor stötte massa på min man, då sa jag till mamma att skulle hon få chansen med honom skulle hon garanterat inte säga nej och då berättade hon det för mig och blir faktiskt inte det minsta förvånad t.o.m med nu kan hon sätta sig naken och kissa på tomten framför mammas nya man, ska kanske tillägga att min mormor har en psykisk störning legat inlagd på psyket ett par gånger.

Men vad jag vet hade hon och min pappa sex en gång och det här hände för över 25 år sen.
  • Anonym (äckligt)
    Doktorn skrev 2009-10-08 18:07:06 följande:
    Jag förstår att det måste ha varit en oerhört jobbig upplevelse som barn, och jag tänker inte försvara sin fars och mormors beteende.Jag är bara lite nyfiken på två meningar i slutet av ditt inlägg. Om de två lever tillsammans efter 15 år var det väl inte bara "lustar"? De kanske faktiskt bestämde sig för att riva upp himmel och helvete (för jag utgår från att de förstod att det inte skulle bli en enkel process) för något djupare än så? Det krävs kärlek för att hålla ihop i över ett decennium. Om de hade kraschat sina familjer för en kort romans hade det i mina ögon faktiskt varit långt mer hänsynslöst.
    Det kvittar hur kär man är så är det total förbjuden kärlek.
    Om man nu håller i ihop i 15 år så anser jag att det e värre än en kort romans, då har man ingenting i huvudet som är friskt, framför allt inte i min mormors huvud!!
    Och sen undrar dom varför folk tycker att det är så fel, gör man något sånt här så finns där en psykisk störning. Alla människor som jag berättat detta för under åren tycker det är väldigt konstigt och sjukt.
  • Doktorn

Anonym (äckligt) skrev 2009-10-08 22:15:21 följande:

Det kvittar hur kär man är så är det total förbjuden kärlek. ... Och sen undrar dom varför folk tycker att det är så fel, gör man något sånt här så finns där en psykisk störning. Alla människor som jag berättat detta för under åren tycker det är väldigt konstigt och sjukt.
    Ja, det är inte socialt accepterat att göra så i vårt samhälle. Det går långt utöver de normer vi är vana att leva efter.

Däremot måste det inte finnas någon psykisk sjukdom eller störning som orsakat beteendet. Det KAN vara så att de gjort valet av fri vilja trots att de inte är psykiskt sjuka. Jag känner inte dina släktingar, så jag kan inte uttala mig om det faktiska förhållandet, men beteendet i sig medför inte automatiskt en psykiatrisk diagnos. Långt ifrån.
Svar på tråden kåt på svärmor