Anonym (äckligt) skrev 2009-10-08 17:06:15 följande:
Vill bara fråga alla er här som tycker att detta är okej om det finns några barn iblandande??? För ca 15 år sedan kom jag på min pappa och min mormor stå och hångla på ett hotellrum på Kreta. Ca 6 månader senare så berättar min pappa för min mamma att han älskar min mormor och vill leva ihop med henne istället!! De hade varit ett par i 20 år, 4 barn, hus osv. Nu är jag själv vuxen och har egna barn och skulle aldrig i hela mitt liv kunnat göra något sådant mot mina barn. Det är vi barn som får skämmas när man träffar sin respektive och måste berätta hur det ligger till, folk tror ju att det e fel på en själv. Jag har konfronterat vad de har gjort ett par ggr och föklarat för min sk mormor att skulle jag få sådana känslor för min dotters man så skulle jag flytta så långt bort som möjligt eller ta livet av mig, det är ett så sjukt beteende!! Vill oxå berätta att dessa 2 svin lever fortfarande tillsammans och tycker inte att de har gjort något fel!! För helvete, varför tänker folk bara på sig själva och sina lustar? Stolt över min mamma och min morfar som har lyckats ta sig ur detta!
Fast den där sista meningen bevisar ju att det var mer än bara lust utan handlade om starka känslor eftersom de fortfarande är ihop efter alla år.
Det tycker jag är en förlåtande faktor faktiskt. De var helt enkelt två vuxna människor som blev kära och jag tycker nog att det är dags att du försöker förlåta din pappa och din mormor om det inte är nått mer som du har emot dem.
Som svar på TS så har jag ingen suktan efter varelse svärmor eller svärfar.

Tror min man känner likadant, eller jag är faktiskt ganska övertygad om det. Jag kan inte minnas att jag någonsin har haft nån supersexig svärfar så det är lite svårt att sätta sig in i situationen men jag tror att om jag hade haft det så hade jag nog kunnat känna mig attraherad även fast det är förbjudet. Just det förbjudna hade nog förhöjt min attraktion, men förhoppningsvis så hade jag varit smart nog att tygla mig själv.