• Anonym (nyfiken)

kåt på svärmor

är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?

• Svar på tråden kåt på svärmor
  • Anonym (svåra grejer)
    Doktorn skrev 2009-10-08 18:07:06 följande:
    De kanske faktiskt bestämde sig för att riva upp himmel och helvete (för jag utgår från att de förstod att det inte skulle bli en enkel process) för något djupare än så? Det krävs kärlek för att hålla ihop i över ett decennium. Om de hade kraschat sina familjer för en kort romans hade det i mina ögon faktiskt varit långt mer hänsynslöst.
    Det kan också vara på temat "har man tagit fan i båten" etc. Vissa människor har faktiskt så mycket skam i kroppen att de tycker de måste fullfölja det hemska de satt i rullning ? om de bara kastade in handduken direkt blir det liksom ännu mera hemskt och meningslöst.
    Jag har en svåger som svek sin fru på ett hemskt vis. Han är fortfarande tillsammans med den kvinnan som var del i detta, 20 år senare, men jag lovar att någonting i honom dog efter den där uppslitande och "skitiga" skilsmässan. Han är inte längre densamme, och inte är det som att han blommat upp precis ... vilket däremot hans exfru gjorde så småningom.
  • Doktorn

Anonym (svåra grejer) skrev 2009-10-08 22:25:36 följande:

Det kan också vara på temat "har man tagit fan i båten" etc. Vissa människor har faktiskt så mycket skam i kroppen att de tycker de måste fullfölja det hemska de satt i rullning ? om de bara kastade in handduken direkt blir det liksom ännu mera hemskt och meningslöst...
    Intressant tanke. Ett rätt avancerat sätt att förstöra sitt eget och andras liv.
  • Anonym (svåra grejer)
    Doktorn skrev 2009-10-08 22:32:13 följande:
    Intressant tanke. Ett rätt avancerat sätt att förstöra sitt eget och andras liv.
    Ja, det är väldigt sorgligt. Men inte så jä-a ovanligt i generationer födda tidigare än 70-talet, tro mig.
  • xxmeyaxx

Jag förstår inte hur en förälder kan göra så mot sitt barn!

Hade jag varit med om en sådan situation att jag började gilla min dotters make, så hade jag seriöst hellre skjutit mig i foten än att såra henne så fruktansvärt!

« Feel the magic of Meya »
  • festia
    Petrus skrev 2009-10-08 17:09:51 följande:
    Att ha sex med svärmor är att gå alldeles för långt, ett fruktansvärt svek.Men jag erkänner gärna att det finns kvinnor vars mammor jag gärna skulle ligga med. Jag erkänner också att det skulle vara extra upphetsande att ha haft både mor och dotter.En kompis till mig har faktiskt "lyckats" uppleva detta. Och får jag chansen, nån gång, så kommer jag inte att tveka.....
    Egentligen borde jag inte bli chockad, för det finns uppenbarligen en del karlar som tänder på mammor och deras barn tillsammans. Jag har många ord för det här, men det är inget jag vill uttrycka vidare, jag vill helst inte bli varnad eller avstängd för det.
  • festia
    xxmeyaxx skrev 2009-10-08 23:41:06 följande:
    Jag förstår inte hur en förälder kan göra så mot sitt barn!Hade jag varit med om en sådan situation att jag började gilla min dotters make, så hade jag seriöst hellre skjutit mig i foten än att såra henne så fruktansvärt!
    Håller verkligen med dig! Känslor kan man inte styra - men man kan för helvete styra över sina egna handlingar!
  • Miss Daisy

Anonym (äckligt) skrev 2009-10-08 17:06:15 följande:

Vill bara fråga alla er här som tycker att detta är okej om det finns några barn iblandande??? För ca 15 år sedan kom jag på min pappa och min mormor stå och hångla på ett hotellrum på Kreta. Ca 6 månader senare så berättar min pappa för min mamma att han älskar min mormor och vill leva ihop med henne istället!! De hade varit ett par i 20 år, 4 barn, hus osv. Nu är jag själv vuxen och har egna barn och skulle aldrig i hela mitt liv kunnat göra något sådant mot mina barn. Det är vi barn som får skämmas när man träffar sin respektive och måste berätta hur det ligger till, folk tror ju att det e fel på en själv. Jag har konfronterat vad de har gjort ett par ggr och föklarat för min sk mormor att skulle jag få sådana känslor för min dotters man så skulle jag flytta så långt bort som möjligt eller ta livet av mig, det är ett så sjukt beteende!! Vill oxå berätta att dessa 2 svin lever fortfarande tillsammans och tycker inte att de har gjort något fel!! För helvete, varför tänker folk bara på sig själva och sina lustar? Stolt över min mamma och min morfar som har lyckats ta sig ur detta!
    Fast den där sista meningen bevisar ju att det var mer än bara lust utan handlade om starka känslor eftersom de fortfarande är ihop efter alla år.
    Det tycker jag är en förlåtande faktor faktiskt. De var helt enkelt två vuxna människor som blev kära och jag tycker nog att det är dags att du försöker förlåta din pappa och din mormor om det inte är nått mer som du har emot dem.

Som svar på TS så har jag ingen suktan efter varelse svärmor eller svärfar. Tror min man känner likadant, eller jag är faktiskt ganska övertygad om det. Jag kan inte minnas att jag någonsin har haft nån supersexig svärfar så det är lite svårt att sätta sig in i situationen men jag tror att om jag hade haft det så hade jag nog kunnat känna mig attraherad även fast det är förbjudet. Just det förbjudna hade nog förhöjt min attraktion, men förhoppningsvis så hade jag varit smart nog att tygla mig själv.
  • Anonym (äckligt)
    Miss Daisy skrev 2009-10-09 04:14:12 följande:
    [citat]
    Anonym (äckligt) skrev 2009-10-08 17:06:15 följande:
    Fast den där sista meningen bevisar ju att det var mer än bara lust utan handlade om starka känslor eftersom de fortfarande är ihop efter alla år.Det tycker jag är en förlåtande faktor faktiskt. De var helt enkelt två vuxna människor som blev kära och jag tycker nog att det är dags att du försöker förlåta din pappa och din mormor om det inte är nått mer som du har emot dem.

Men allvarligt talat! Du måste skoja med mig??
    De river upp 2 hela släkter, en massa med barn och du tycker att jag borde förlåta dem? Katastrof för f-n.
    2 vuxna männsikor som bli kära, mm möjligt men är man frisk så går man inte vidare med de känslorna!

Förstår ni inte att jag och min mamma är styvsyskon, pga utav dem!
  • Anonym (svåra grejer)

Anonym (äckligt) skrev 2009-10-09 09:53:43 följande:

Men allvarligt talat! Du måste skoja med mig?? De river upp 2 hela släkter, en massa med barn och du tycker att jag borde förlåta dem? Katastrof för f-n. 2 vuxna männsikor som bli kära, mm möjligt men är man frisk så går man inte vidare med de känslorna!
    Jag är faktiskt benägen att hålla med dig om att det inte är känslomässigt friskt att agera så.
    Förlåta är väl bra om du gör för att kunna släppa det hela och gå vidare utan bitterhet med ditt eget liv, men det är ju för dig själv och behöver inte inkludera dem på något vis. Dvs de behöver inte få veta eller få plats i ditt liv igen ? det skulle inte jag heller klara av.
  • xxmeyaxx
    festia skrev 2009-10-09 03:58:09 följande:
    Håller verkligen med dig! Känslor kan man inte styra - men man kan för helvete styra över sina egna handlingar!
    Exakt det jag menar..
    « Feel the magic of Meya »
Svar på tråden kåt på svärmor