kåt på svärmor
är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?
är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?
Tycker synd om er alla tre faktiskt.
Din fru är trampad på av hennes egen mor och hennes egen man, de två personer som ska älska henne mest i världen har gjort något som man i normala fall inte ens önskar någon man hatar.
Svärmor lever nog med en hel del skuld, och rädsla att förlora dottern om hon avslöjar att hon egentligen vill ligga med dig mest av allt.
Och du går och tänker tillbaka på tiden med svärmor när du egentligen skulle kunna få den tiden igen bara du och frugan bryter upp först.
plast killen skrev 2009-10-04 21:09:27 följande:
Om min pojkvän skulle ha sex med min mamma (åh fy helvete, det var svårt att ens skriva orden, SÅ jävla äcklad är jag av sånt här!) så skulle jag be båda två att fara åt helvete, rent ut sagt. Jag skulle aldrig mer vilja ha kontakt med nån av de. Fyfan att det finns så otroligt dåliga mammor att de kan svika sina egna barn så grovt. Jag blir fan ledsen när jag tänker på det
Blir fan mörkrädd av denna tråden.. !!!!!!!!!!
Min sambo (numera ex) låg med min kusin en gång. Och höll det hemligt i flera år efter att det skett. När jag fick veta detta, så började jag hyperventilera. Jag ville kräkas och kände mig så äcklad, nedtryckt och värdelös.
.. och då var det "bara" min kusin.
Fy fan så störda människor de finns... Ja blir så chockad att ja börja skratta..
Vill bara fråga alla er här som tycker att detta är okej om det finns några barn iblandande???
För ca 15 år sedan kom jag på min pappa och min mormor stå och hångla på ett hotellrum på Kreta.
Ca 6 månader senare så berättar min pappa för min mamma att han älskar min mormor och vill leva ihop med henne istället!!
De hade varit ett par i 20 år, 4 barn, hus osv.
Nu är jag själv vuxen och har egna barn och skulle aldrig i hela mitt liv kunnat göra något sådant mot mina barn.
Det är vi barn som får skämmas när man träffar sin respektive och måste berätta hur det ligger till, folk tror ju att det e fel på en själv.
Jag har konfronterat vad de har gjort ett par ggr och föklarat för min sk mormor att skulle jag få sådana känslor för min dotters man så skulle jag flytta så långt bort som möjligt eller ta livet av mig, det är ett så sjukt beteende!!
Vill oxå berätta att dessa 2 svin lever fortfarande tillsammans och tycker inte att de har gjort något fel!!
För helvete, varför tänker folk bara på sig själva och sina lustar?
Stolt över min mamma och min morfar som har lyckats ta sig ur detta!
Att ha sex med svärmor är att gå alldeles för långt, ett fruktansvärt svek.
Men jag erkänner gärna att det finns kvinnor vars mammor jag gärna skulle ligga med. Jag erkänner också att det skulle vara extra upphetsande att ha haft både mor och dotter.
En kompis till mig har faktiskt "lyckats" uppleva detta. Och får jag chansen, nån gång, så kommer jag inte att tveka.....