• Lolilla

Ogillar du "nollåttor"?

Har märkt att en del har problem med "nollåttor". Är du en av dom?
    Varför har en del sådana problem med oss nollåttor?

• Svar på tråden Ogillar du "nollåttor"?
  • vadskajaghetadå
    siamusen skrev 2009-09-27 13:31:56 följande:
    Min ö?Liiiiiidiingö
    hahah
  • Lussekatten87
    Min ö?Liiiiiidiingö
    åh fy!{#lang_emotions_throwup} snobb!
    (¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
  • vadskajaghetadå

HAHAHAHAH älskar denna...

• siamusen
    Lussekatten87 skrev 2009-09-27 13:34:12 följande:
    åh fy! snobb!
    Jag vet
  • 1up

Jag stör mig på folk som inte respekterar trafikregler i bebyggelse, som inte kan maka på sig på trottoaren trots att de ser att den de möter kanske är fullastad av matkassar och själv inte har samma möjligheter att hoppa undan lite smidigt, som vevar omkring med cigaretten när de går på gator med många både små och stora människor, som dricker och brölar på gator och torg, som skitar ner trots att det finns mängder av papperskorgar, som inte begriper sig på kösystem, som inte begriper att fotgängare på gångstråk ska använda sig av högertrafik (även i IKEA-varuhus, vagnkärringar!), som inte kan föra dämpade mobiltelefonsamtal på restauranger, som inte kan hålla käften eller låta bli att slänga upp fötterna på ens ryggstöd i biosalongen, som arbetar i butikskassan och inte ens hälsar när det är ens tur att betala, som härjar i trappuppgången om vardagsnätter och som slänger fimpar från balkongen.

Men jag skiter jävligt hårt i om de är infödda, inflyttade eller bara turister. Antar att man märker av sådant här oftare på en plats där mer folk tvingas umgås med varandra, bara..

• Lolilla
    rosa83 skrev 2009-09-27 13:01:25 följande:
    Hahahaa, vilken sjukt pinsam tråd!! Det värsta jag läst!Hur kan man starta en tråd om stockholmare. Lägg ner.Jag är själv född och uppvuxen i Sthlm och undrar varför såna som ni tycker det är roligt att diskutera om detta. Pinsamt, ni borde skämmas!
    Kan komma på en hel del trådar här på FL som är snäppet pinsammare faktiskt.
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-27 13:11:49 följande:
    Ja för fan och av så många anledningaR!Tex så har karlsloken lovat sedan början av sommaren att han ska bära ut gästsängen ut till förrådet. Har den dryga  besserwisern till 08:a gjort det?!NEJ!!
    Din stackare.
  • Lolilla
    sannispannisen skrev 2009-09-27 13:33:45 följande:
    "nu kommer dom där jävla nollåttorna" /gävledet har jag fått höra sen jag var liten.fattar heller inte varför de flesta tror att jag säger "rev" och "nesa" vem säger så?? hallå?
    Hallå. *vinkar*
  • Marma
    Min ö?Liiiiiidiingö
    Jävla snobbö ju...
  • vadskajaghetadå

ok en pinsam sak kan jag erkänna..

Jag trodde att de menade sthlm när de sa "vi ska till stan" 40 mil bort.

• vadskajaghetadå
    Lolilla skrev 2009-09-27 13:36:27 följande:
    Hallå. *vinkar*
    hi hi.
Svar på tråden Ogillar du "nollåttor"?