Ogillar du "nollåttor"?
Har märkt att en del har problem med "nollåttor". Är du en av dom?
Varför har en del sådana problem med oss nollåttor?
Har märkt att en del har problem med "nollåttor". Är du en av dom?
Varför har en del sådana problem med oss nollåttor?
HAHAHAHAH älskar denna...
Jag stör mig på folk som inte respekterar trafikregler i bebyggelse, som inte kan maka på sig på trottoaren trots att de ser att den de möter kanske är fullastad av matkassar och själv inte har samma möjligheter att hoppa undan lite smidigt, som vevar omkring med cigaretten när de går på gator med många både små och stora människor, som dricker och brölar på gator och torg, som skitar ner trots att det finns mängder av papperskorgar, som inte begriper sig på kösystem, som inte begriper att fotgängare på gångstråk ska använda sig av högertrafik (även i IKEA-varuhus, vagnkärringar!), som inte kan föra dämpade mobiltelefonsamtal på restauranger, som inte kan hålla käften eller låta bli att slänga upp fötterna på ens ryggstöd i biosalongen, som arbetar i butikskassan och inte ens hälsar när det är ens tur att betala, som härjar i trappuppgången om vardagsnätter och som slänger fimpar från balkongen.
Men jag skiter jävligt hårt i om de är infödda, inflyttade eller bara turister. Antar att man märker av sådant här oftare på en plats där mer folk tvingas umgås med varandra, bara..
ok en pinsam sak kan jag erkänna..
Jag trodde att de menade sthlm när de sa "vi ska till stan" 40 mil bort.