• Hallonröd

Hur vaknar du?

Ja,  hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
    på morgonen {#lang_emotions_undecided}

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vaknar du?
  • m00nfl0wer
    m00nfl0wer skrev 2009-10-01 22:22:58 följande:
    Om det är före dottern så är det av musik på mobilen annars är det dottern, 4år, som väcker mig genom att sätta sitt ansikte 5cm ifrån mitt ansikte och bara le, haha. Är lättväkt.
    Lättväckt menade jag.
  • Eisa

Sonen som vill komma upp och mysa i min säng. Mmmm....

• lindaha

Antingen vaknar jag av att jag är så kissnödig så det känns som om jag ska sprängas, eller så vaknar jag av Elina. Någon gång ibland vaknar jag av mobilen ;)

• Angels Fall First

Några minuter innan mobilen ringer - oftast. Brukar vakna fem minuter i sex, mobilen ringer en minut i och sen ringer den igen klockan prick sex. Men vaknar jag av mobilen så är det en trevlig signal som är ganska lugn att vakna till och sen minuten efter så spelar den favoritlåten så det är ganska trevligt att vakna  

mina svenska bostäver kommer och går
  • CharmingGirl

Jag svarade annat:

Antingen vaknar jag av mig själv, eller väcker min son mig.
    (Men har mobilen ställd ifall vi har en tidig tid att passa och måste upp tidigare än vanligt.)

• Mosaik31
    Hallonröd skrev 2009-10-01 19:01:38 följande:
    Kanske skulle vara nåt för mig? Är så fasligt morgontrött...det där kanske skulle hjälpa
    det tycker jag definitivt du ska göra tror det funkar extra bra om man är väldigt morgontrött speciellt på vintern då det oftast är mörkt ute när man ska gå upp
    enda negativa är att klockan kostar en del att köpa
  • Indillia

Annat. Av barn som kryper omkring i sängen/skriker.

• Mannehkunda

Annat: Mobilen har en väldigt behaglig signal som ofta trycks av i sömnen Vaknar oftast av att äldste sonen kryper ner och väcker lillebror och oss andra med sitt mys och tjat och prat

• Mannehkunda

Annat: Mobilen har en väldigt behaglig signal som ofta trycks av i sömnen Vaknar oftast av att äldste sonen kryper ner och väcker lillebror och oss andra med sitt mys och tjat och prat

Svar på tråden Hur vaknar du?