• Hallonröd

Hur vaknar du?

Ja,  hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
    på morgonen {#lang_emotions_undecided}

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vaknar du?
  • Vhilma och Victor

Av en underbar morgonpuss från min sambo VARJE morgon

• momster

av att sambon går upp och ger grabben sin medecin, vaknar jag inte av att han går upp väcker han mej efter att grabbeb tagit sin medecin.

• idiblon

Antingen av mobilen eller av att sonen kryper upp hos mig. Fast först av mobilen då jag väcker sambon så han kommer till jobbet, men sen somnar jag om igen.

• Hallonröd
    Fawlty Towers skrev 2009-10-02 09:34:43 följande:
    Av mobilen där Fredrik Reinfeldts röst säger:"God morgon, det här är statsminister Fredrik Reinfeldt som talar, dags att gå upp och göra nytta".
    *Hahaha*... ...
  • Nellie81

Vaknar av bebis.... Oftast så att det gör ont. Iförrgår vaknade jag av att jag blev skallad på näsan, idag av pyttesmå fingrar som letat sig djupt in i mitt hår och sedan gjorde ett ryck. En gång kändes det som att hon försökte trycka in mitt öga, en annan gång hade hon pressat in sin hand i min mun och rev mig på tandköttet.

Men när jag väl vaknat är hon världens gosigaste, vem kan bli irriterad när man slår upp ögonen och möts av världens största smajl?!

• Hallonröd
    Nellie81 skrev 2009-10-02 10:43:14 följande:
    Vaknar av bebis.... Oftast så att det gör ont. Iförrgår vaknade jag av att jag blev skallad på näsan, idag av pyttesmå fingrar som letat sig djupt in i mitt hår och sedan gjorde ett ryck. En gång kändes det som att hon försökte trycka in mitt öga, en annan gång hade hon pressat in sin hand i min mun och rev mig på tandköttet. Men när jag väl vaknat är hon världens gosigaste, vem kan bli irriterad när man slår upp ögonen och möts av världens största smajl?!
    Vilka brutala uppvaknanden...
  • Nellie81

Ha ha, ja!!! Det kan man lugnt säga. Min sambo har också fått sin dos. En morgon fick tösen fatt i telefonen (som sambon har som väckarklocka) och drämde den bakom örat på honom! Aj......
    Fattar inte varför hon är så burdus...

• Oneesan

Antingen av dottern som vill se på "Bompa"

Eller så får jag vakna av mig själv. Har ett hjärtfel som innebär att jag inte får överraskas plötsligt, men efter flera år fungerar min inre väckarklocka ganska hyfsat.

Svar på tråden Hur vaknar du?