Hur vaknar du?
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen
Motivera gärna
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen
Motivera gärna
av min dotter som säger mamma, våken?
Av en underbar morgonpuss från min sambo VARJE morgon
av att sambon går upp och ger grabben sin medecin, vaknar jag inte av att han går upp väcker han mej efter att grabbeb tagit sin medecin.
Antingen av mobilen eller av att sonen kryper upp hos mig. Fast först av mobilen då jag väcker sambon så han kommer till jobbet, men sen somnar jag om igen.
Vaknar av bebis.... Oftast så att det gör ont. Iförrgår vaknade jag av att jag blev skallad på näsan, idag av pyttesmå fingrar som letat sig djupt in i mitt hår och sedan gjorde ett ryck. En gång kändes det som att hon försökte trycka in mitt öga, en annan gång hade hon pressat in sin hand i min mun och rev mig på tandköttet.
Men när jag väl vaknat är hon världens gosigaste, vem kan bli irriterad när man slår upp ögonen och möts av världens största smajl?!
Min dotter väcker mig när hon gastar från spjälsängen.
Ha ha, ja!!! Det kan man lugnt säga. Min sambo har också fått sin dos. En morgon fick tösen fatt i telefonen (som sambon har som väckarklocka) och drämde den bakom örat på honom! Aj......
Fattar inte varför hon är så burdus...
Antingen av dottern som vill se på "Bompa"
Eller så får jag vakna av mig själv. Har ett hjärtfel som innebär att jag inte får överraskas plötsligt, men efter flera år fungerar min inre väckarklocka ganska hyfsat.