Hur vaknar du?
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
Av världens goaste lilla tjej som yrvaket kryper över till min säng och gosar :)
Oftast annat: Dottern som kryper ned under täcket.
Om vi som omväxling lyckas slumra till (hon vaknar oftast före 6 och somnar sällan om) så har jag en fantastisk klockradio som har en stegrande pipsignal.
Man väcks ganska mjukt av ett tyst pipande, slumrar man ändå eller inte orkar stänga av så blir pipandet högre, och högre, OCH HÖGRE.
Dessutom har den två alarm så om jag vill kan jag ställa det ena på radio på låg volym och den andra på pip en kvart senare.
ett pipande från en väldigt gammal väckarklocka som mannen har..
det är väl så där... man hoppas verkligen varje gång man råkar vakna innan och vänder sig om - bara inte klockan är för mycket!
Jag vaknar av den här låten;
Och så myser jag i någon minut över hur jävla fyndig jag är som har just den som väckningsalarm.
Till en hungrig bäbis.
Oftast av mobilen.
vaknar till musik från mobilen :)
I morse vaknade jag av maken som gav mig en puss på munnen och sa att frukosten var färdig, vanligtvis vaknar jag av att det börjar grymta bredvid mig runt 7-snåret... då har dotterna vaknat och vill äta.
Mobiltelefonen med en ringsignal som låter som sjungande fåglar :)
Fast idag vaknade jag av hulkhulk, en dotter som är förkyld och samlat på sig en massa slem som ville upp :(