• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Godmorgon på er. Hoppas ni sovit bättre än vi för här har det blivit förkylt för både mej och Milo och inte nog med det, regnet fullkomligen vräker ner!

Tog på Milo en av velouroverallerna och dom var stora så dom får nog ligga ett par månader i låddan:)

• Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-10-07 08:31:21 följande:
    Godmorgon! Här är vi hemma idag med. Funderar på att stanna hemma hela veckan även om Milo verkar må bättre, jag har så ont i fogarna och tycker jag förtjänar en vilovecka... Men då kommer ju alltid det dåliga samvetet krypandes
    Inte ha dåligt samvete, tror alla förstår varför och istället tycker du är värd lite ledighet.

Tjolla, visst köpte du Ej sikke lej tröja till Milo , den randiga i olika blå färger? Isf var den normal i strl?
  • Pimm
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 08:39:38 följande:
    God morgon!Vilken stl tog du på velouroverallen?
    Jag tog 86 i dem ocj just nu pendlar han mellan 80-86. men dom var fina:)
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-10-07 08:43:48 följande:
    Godmorgon i tråden!Idag gick Alicia och Nikita till skolan i katvigkläder. Roligt när de vill ha det med en gång.
    Det är väl ett bra betyg på att mamsen köpt rätt:) Dom var så fina i bildtråden!
  • Pimm
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 20:49:47 följande:
    En vit stickad Ralph lauren i 100% Cashmere till bebisen 799kr...och det var med 70% rabatt Köpte en massa mössor, ullunderställ till både Maia o bebben. Bl.a en rånarluva i ull som blir perfekt under Molos tunna rånarluvor de riktigt kalla dagarna varsin ulltröja till mig o sambon också. Ullstrumpor, inneskor m.m ordinarie priset på allt jag handlade låg på ca.7000:-...jag gav 2400!Finaste efter filten var nog Caterpillar-kängorna till Maia 700kr - 70% rabatt. Maia blev jätteglad för dom
    Wow vilken häftig shopping:) sånt mår man bra av, eller hur!
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-10-08 20:49:58 följande:
    JAg tog mitt jobb och åkte till gekås.
    Så tråkigt med fotograferingen, den som du hade sånt huvudbry för med kläderna.
    Gekås, kul:) Jag ska dit på tisdag och övernatta i en stuga och samtidigt möta upp en väninna från Gbg som också ska sova över ihop med sin 1-åriga dotter.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15