• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hejsan i kvällen!
    vilka print mer än flower och space kan finns i väpnarluvor på salgen?

• Pimm
    Stormis skrev 2009-10-30 21:55:40 följande:
    [citat]
    Pingviner (både rött och rosa kantband), röd med vita prickar, rosa med grå prickar *tänker så att det knakar*

Pingviner med rosa kant kunde passat till hallon vinteroverallen iofs men frågan är om inte flower är roligare. Såg en lapptäcke på T men det var en M så den var för stor, den finns kanske också?

Förrsten såg att du hade fått tag på MAT jackan, kanonbra!
  • Pimm
    Buttelina skrev 2009-10-30 22:03:44 följande:
    åhh till hallon overallen?? HÅLL tummarna att du hittar kaninluva
    Jag ska tyvärr inte dit själv så jag har bett Nikki2006 men om inte hon ska dit så får jag kanske be någon av er köpa en snygg till hallonoverallen, strl 1-2 år(barnbarnet ska bli fin i vinter)
  • Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 21:59:04 följande:
    Njääääe... Ja vi har ju haft Mira sen Milo som vi trodde var tjej, men jag vill ha Majken... Det kommer jag aldrig få dock för sambon, han tvärvägrar! Annars gillar jag Lilly, Issie... Hmm, inte hunnit fundera så mkt än! Men tjejnamn är klart lättare än killnamn för det tycker vi båda är svårt och hade inte ett enda på förslag!
    Minette:)
  • Pimm

Nej nu ska jag slänga mej i bingen med en bok en stund innan jag somnar:) Tack för all hjälp med luvor! Ni är allt bra snälla hela högen!

• Pimm
    Helle skrev 2009-11-07 11:49:48 följande:
    Är nästan helt säker på att Nikkis jacka är från i våras och den är orange - vi har en likadan. Vet inte vad den heter, men den är definitivt inte laxrosa. Kan nog va svårt att få tag på den orange i butik nu. Maila mysgrodan, jag köpte min därifrån.

God dag  
    Goddagens i tråden.

Nikki2006 är på salgen idag igen:) vilken lyckost! Jo den oranga är från i våras och attans snygg, eller hur? Jag köpte också min på Mysgrodan men det var i somras. Till na96gen: Storlekarna är aningens små tycker jag så gå upp en storlek är mitt tips, Jag har en 92.a till min grabb på 15 månader.

Nu ska vi på 1-års kalas hos vårt lilla barnbarn:) Det är så häftigt att vara småbarnsmamma och farmor samtidigt, fast jag har lite svårt att passa henne än så länge...tänker på dom som har tvillingar, dom kan ju
  • Pimm

Godmiddag allt! Sittar här och gråååter när jag ser allt fint ni handlat på salgen:´( Blir det fler gånger så ska jag dit nästa gång, trodde faktiskt inte man kunde hitta så mycket olika saker. Katvig salgen var ju en måsskit i dimman så att säja
    Jag hoppas iaf att nikki2006 hittade ett par huvor åt mej. Vill så gärna också ha en dinosuit men det dyker kanske upp någonstans:)

Dom där hoodjackorna med dino och bilar har vi sedan tidigare och dom är vi jätteglada för. Ni som köpte den gröna om ni får tag i joggingbyxorna som hör till så är dom kanonbra! bara lite tips:)

• Pimm

Hejsan tjejer, det var ett tag sedan jag var inne för jag har haft fullt upp:) Tänkte höra med er som har barn i 2-3 års åldern. Vilken storlek på molo vinteroverall har man då? Milo kommer vara 2½ år då och är normallång. Kan dom ha 98 i årets variant då? Anledningen till min undran är att jag har en ny 86 och den är onödig så funderade jag på att byta den till en större och ha nästa år.

• Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 10:41:41 följande:
    Ja det tror jag blir bra! Milo har 92 i sin gröna nu, han är ca 95-96 lång och den är ju från 2007. Så 98 i årets hade nog passat Milo nu. Han blir 3 i februari.
    Tackar, då ska jag ta mej en funderare:)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15