• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-10 11:22:35 följande:
    Tyst kvinna Jag ska ju vara duktig idag och låta bli
    Såg nu att fodret syns ännu mer på den röda...visst var du sugen på den *lockelilock*
  • Pimm
    maugu skrev 2009-12-10 11:26:45 följande:
    Klokt att sluta amma..jag tror det är det värsta att ALDRIG ha en minut för sig själv,vara standby natt som dag..här har det varit riktigt struligt med nätterna...men,peppar,peppar denna vecka har vi vaknat av oss själva och fått väcka dem..före det så var det så illa att även maken började se rosa elefanter..men med sömn för alla så orkar vi le och se lite framåt..Ja,att gå på affären har varit vår vuxenlyx med..till med maken anmäler sig frivilligt till att handla mat-EGO-tid Nu hoppas vi passerat helvetet då Livia nu är 1 och Gustaf snart fyller 3..och vi ger nu omega även till Livia och hon sover så himla bra..slump eller ej-vi fortsätter Fortsätt ta DIN tid om så bara en timme här och där-så vikitigt för att orka..
    Ohh berätta om omega3. Jag har en son som sover mycket men oroligt. Han ska helst klänga på mej om nätterna och visst är det mysigt men jag får ju inte sova så bra.
  • Pimm

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 11:28:42 följande:

Nej bara foder en bit upp
    Okej tackar för infon:) Fast det gör ju inget för den ser tät ut ändå. Det är så bra med er tjejer för här får man koll på allt. En fråga till er: Någon som vet om det finns Katvig strupor som passar till den blå/orange randiga tröjan?
  • Pimm
    JsN skrev 2009-12-10 11:32:56 följande:
    Fiskolja.Finns utredningar som visar att det hjälper vid koncentrationssvårigheter och många vittnar om att deras barn sover bättre efter att de börjat ge det. Om inte annat så är det ju nyttigt.JAg vet inte om jag verkligen sett ett tydligt samband men visst pytte sover mycket bättre och stabilare men om det är åldern eller omegan det kan jag inte säga.
    Då ska jag också börja ge Milo det, tack för hjälpen!
  • Pimm
    Kristyr skrev 2009-12-11 19:59:26 följande:
    ja det är kanske så... fast nja.....
    Hejhej på er alla!
    Fick du också din blå småfolk lurvjacka idag? Jag fick min och så in i norden fin var den, lite stor men nog lagom till våren. Jag blev iaf kär i den!
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-12-15 20:56:01 följande:
    Och så var det hummel i kalendern igen. Jag tror jag trillat dit på varje hummel-lucka...
    Godkvällen, ny dator, jippi så nu kan jag surfa utan en lappis som dör hela tiden:)
    Du är ganska såld på Hummel förstår jag:) Jag har inte testat deras plagg än men kommer nog göra det när M blir lite större för det är ju lite coolare plagg. Jag trillade dit på Småfolk pyjamasen och uggletröjan hos BoR. Har för mej Tjolla sagt att pyjamasen är underbar.
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-12-15 21:13:56 följande:
    EmilioMåste rensa lite på hans hylla, tror jag.Nu står tryfflen på kylning
    Har du gjort tryffel? Jag som sitter och är gottesugen men ska INTE ta något..hårt slag mot godistarmen;-D
  • Pimm

Jag köpte en pins bodysuit i 92 till Milo men jag får säkert ångra det för dom är ju så smala i benen och jag har ju en "butteonge":)(tjockislår) Jaja jag skyller på maken för det var han som ville att vi skulle ha den...ursäkt för mej att handla fler i andra märken va?

• Pimm

Ohh såg nu är Stormis hade fått en Svante, vad härligt! Grattis Stormis!

• Pimm
    malinkaunitz skrev 2009-12-16 21:58:21 följande:
    Jo runt kl 8 ? Konstigt att dom inte bytt ..
    Godkvällen alla!

Jag tror något har hänt för jag skickade iväg en kopia på en betalning och har inte fått något svar och han svarar alltid bums annars. Dom har kanske så mycket snö att ledningar tagit skada?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15