• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag har en auktion ute som jag är väldigt förvånad över. En tröja som inte brukar gå upp i pris, fattar inget? Jaja lite kul är det iaf. Får kanske ihop till en del i en småfolk jag är sugen på:)

• Pimm

Jag tog död på tråden och nu får jag snällt gå i säng..nattnatt

• Pimm

Godkväll i tråden, finns det någon hemma?
    Kan berätta att jag är shoppingsugen men nu vill jag inte handla till fullpris mer, dags för lite rea...undras om det dyker upp mer webbshoppar som har rea snart?

• Pimm

Jag har kikat in ett par gånger men det har varit lite tomt. Jag har inte tittat på Idol dock:) sitter i soffan med laptopen och maken ser på Tv. Ätit godis och wienerbröd så nu känner man sej så härlig

• Pimm
    Buttelina skrev 2009-10-11 20:52:49 följande:
    gahh jag får ju inga vinnarmail från t!! mina auktioner har gått ut men jag får inga mail med säljarnas uppgifter
    Godkväll:) Allt bra med dej?
    Jag vann en auktion för ca 30 min sedan och jag har inte fått något maila på det så T har nog något problem för stunden.
  • Pimm

Godkväll alla! Hoppas ni mår bra hela bunten:)

Ingen kul shopping på gång eller alla ligger lågt och väääntar..hihi

• Pimm
    Buttelina skrev 2009-10-11 21:19:31 följande:
    allt är toppen klar med t nu *glad*mailen från t kommer en efter en nu.. så de kommer nog
    Ja nu kom det, fick en blå/ljusblå katvig tröja och strumpor för 46 kr:) och igår ett par lila/gröna leggings för 100 kr inkl frakt, nöjd:)
  • Pimm

THEA och Grodan skrev 2009-10-11 21:41:16 följande:

Tittar in supersnabbt enbart för att säga MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN www.tradera.com/Molo-bodysuit-m-spitfire-flyg...INTE MIN AUKTION
    Attans också, den har jag också varit på jakt efter, missade en i 86 för ett litet tag sedan och jag är dum nog och sitter mest och kikar på senast inlagda:) Fast bra för dej..hihi:) Jättefiiiin!
  • Pimm

Provade Milos rånisar idag och han har växt kollosalt mycket på ett par månader!! Dukatin var gränsfall, och samma med lila lurv. Katvigs är för liten. trist när man trott man laddat inför vintern.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15