Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-22 18:58:36 följande:
    hur stor är T nu då? På E-bay finns sååå söta tomteklänningar med fuskpälsdetaljer.
    Hon e ca 78 lång nu tror jag....

OT, men någon som vet hur levis jeans är i storlek!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer!

Här verkar de lugnt.... Hemma efter en ensam dag på jobbet... 7 idioter till golfare som gick ut i regnet men annars stendött. Jag har suttit och drömt mej bort till Kph... KOM IGEN NU MOLO, ge oss ett datum!!!!!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    JAG är här!!! Kikar in från jobbet, har ALDRIG hänt tidigare... principer ni vet... Men idag e här såå himla ensamt.

Håller med dej Stormis, alla sparar nog sej till salg!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-10-24 23:06:28 följande:
    Ja nån mästare på att brodera är jag inte, men det är personligt iaf. Så du tror inte han får till det?
    Doptavlan hänger vid Ts säng och lär så göra även i nya huset! SÅÅÅ FIN!!!!! {#lang_emotions_heart}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-10-25 13:01:53 följande:
    Lungt på jobbet idag eller?
    Hel dött, L och N e lediga. J och N på romantisk weekend... Regn och kallt... 6 gäster tror jag... Himla tur jag får lön iaf! {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    THEA och Grodan skrev 2009-10-25 13:03:52 följande:
    Till Smultron och Stormis: Starka kan vi vara Har avsagt mig alla nyhetsbrev, för sååå stark är jag tyvär inte Speciellt inte som man nu kollar smått, måååste hålla mig, vill inte shoppa så här tidigt
    Jag får nyhetsbrenven, men öppnar inte dom  Då skulle jag bergis oxå trilla dit.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 13:10:32 följande:
    Åh ni starka kvinnor Själv har jag nog nyhetsbrev från de flesta webshopar med kläder och jag öppnar samtliga Inte lika stark alltså
    Hade jag öppnat dom hade jag mest troligt oxå ramlat dit... å då hade en salg inte varit möjlig. Bara att välja, jag väljer salg, verkar som att vi blir RIKTIGT många! KUL!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Du bombara jag tråden  Inte alls meningen... Men NI här inne har ju svar på ALLT!

VAR hittar jag sånna frigolitkulor som man har i saccosäckar!? Tänkte på panduro men va sjutton kan dom heta tro!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer!!!

Bara inne en snabbis, inget nytt om molo verkar de som!?
    Ledig till onsdag nu, HÄRLIGT! I morgon väntar banken och trevligt extra jobb. på Tisdag har vi inga planer och på onsdag åker vi till busfabriken med Ronya, man och alla ugnarna

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 19:52:15 följande:
    Hej!Visst gillar din lilla också Fisher Price hoppzebra?Roligt med Busfabriken-underbart ställe... Max springer som en galning och mamman FL:ar
    Jo, hon gillar den, men har ingen egen  Busfabriken ja, jag har aldrig varit där... Ronyas ungar fick de i julklapp förra året, å NU åker vi... har haft liiiite svårt att få ihop de innan
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15